איזה פרק מבוזבז...

Boran

New member
איזה פרק מבוזבז...

יש עוד כ"כ הרבה דברים שאמורים לקרות עד הסוף, וכ"כ מעט פרקים להספיק את זה... הפרק הזה היה עם אפס התקדמות בעלילה, פשוט פרק מבוזבז
 

HaDaRoSh

New member
יווווווווווווווו איך אפי אמר ששאול

הוא אבא של ירון
 

Boran

New member
הממ

מהרגע שראו את אפי זה היה צפוי שזה יהיה הסוף... המשחק של אפי הדרדר מעט (ואני מתכוון לזה כשאני אומר מעט). הוא עדין שיחק טוב, אבל המשחק שלו לא היה אותו דבר כמו שהיה בעבר.
 

עדן לוי

New member
אהבתי את הקטע

שגם זיו וגם שירן וגם שחר עדן מאוהבים ברותים, זה יוצר מן מצב ממש מגניב ביניהם... תגידו, למישהו יש מושג עם מי היא תהיה בסוף???
 

HaDaRoSh

New member
../images/Emo58.gif

כן היא תהיה בסוף עם זיו היא תגלה ששחר עדן רימה אותה ותהיה עם זיו
 

m G m

New member
כן באמת היה די מבוזבז!../images/Emo178.gif

לא קרה שומדבר מעניין במיוחד, (חוץ מהסוף כמובן
) .... והמשחק של אפי לא התדרדר בכלל
לא ששמתי לב לפחות
חוצמיזה- שמתם לב שהעגיל של ריקי החליף צד
 
../images/Emo41.gifלדעתי אפי שיחק מצויי כתמיד../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif

אולי כבר פשוט התרגלת אליו.....
 

DAN1EL

New member
../images/Emo118.gifזה לא היה מבוזבז

גם ליה גילתה את האמת, גם שירן מאוהבת ברותם וגם זיו הבין את זה סוף סוף, גם החלה התקדמות עם האימוץ של ענבר , וגם בקשר לתיאטרון וכל זה, וההצגה.
 
אני מסכים עם זה שהיה פרק "מבוזבז"

חוץ מהקטע שליה גילתה את האמת שוב דבר אחר לא התקדם. ששירן מאוהבת ברותם את זה ידענו לפני כמה פרקים וגם בנוגע לזיו. האימוץ של ענבר, שום דבר לא זז פה, כולה הראו את הילדה שהיא רוצה לאמץ.
 

TomeRdeluz

New member
גם אני חושב ככה...

אבל תאמין לי שבסוף של "לחיי האהבה" היו גם מלא פרקים מבוזבזים...
 

Dafi the Mighty

New member
היה פרק נורא נחמד!

שאול וריקי היו נחמדים, נירה ואודי משעממים... ומגיע לליה לדעת כבר. מעצבן שמשכו את זה. למרות שהקטע שירון ככה צעק עליה שתלך, וואי- זה היה קטע ממש חזק. אהבתי. עכשיו באמת מעניין מה היא תעשה עם זה. אבל מגיע לה, היא כל הזמן לא יודעת מה הקטע של ירון איתה- ועכשיו שניהם יוכלו לבכות על זה יחד. כמה דברים:
יש צמד חברים חדש בסידרה! זיו וקובי! זיו יספר לקובי על רותם, קובי יספר לזיו על ריקי (או אולי על בתיה...?) יפגשו יום- יום בקפה...
איזה חמוד זיו! למה למה למה למה שחר עדן נכנס באמצע?! יוו... זיו הזה כמעט הודה בפני רותם... אוףף... זה היה נורא מבאס. כל הסידרה זיו ורותם הופרדו אחד מהשני- עד שסופסוף זיו מודה בטפשות שלו אחת ולתמיד... למרות שהוא כבר עשה, ואז חזר לשירן... עכשיו הוא השלים עם זה סופית ושחר עדן הורס הכל. לא יפה!!! רציתי את רותם עם זיו...
למה?! למה?!
הנה! שירן מודה במה שידעתי מאז ומתמיד! איזה חמוד ארז היה! ומצחיק! חחח, גם עכשיו כשהוא מפחד מהעניין של אחים בגלל ליה וירון, הוא נבהל ששירן רצתה לדבר איתו על משהו "אינטימי" ואיך שהוא עודד את שירן... "גבר עם גבר, אישה עם אישה, חרגול עם חרגול" חחחח
חמוד. יאללה שירן! תילחמי על הבחורה שלך! אני בעד!
וזהו. מעניין מה יקרה מחר.
 

jessie_chan

New member
דווקא הקטע של שירן וארז היה מאכזב

זה נראה יותר כמו סצינה של צער גידול בנות מאשר של משחק החיים, חיכיתי למוזיקה הרגשנית ברקע... זיו סתם התחיל לקשקש וזה נראה מה זה מאולץ, ככה מגיב אח שמגלה שאחותו לסבית? ומישהו שכח את העובדה השולית, שרותם לא נמשכת לבנות?
 
למעלה