היה פרק נורא נחמד!
שאול וריקי היו נחמדים, נירה ואודי משעממים... ומגיע לליה לדעת כבר. מעצבן שמשכו את זה. למרות שהקטע שירון ככה צעק עליה שתלך, וואי- זה היה קטע ממש חזק. אהבתי. עכשיו באמת מעניין מה היא תעשה עם זה. אבל מגיע לה, היא כל הזמן לא יודעת מה הקטע של ירון איתה- ועכשיו שניהם יוכלו לבכות על זה יחד. כמה דברים:
יש צמד חברים חדש בסידרה! זיו וקובי! זיו יספר לקובי על רותם, קובי יספר לזיו על ריקי (או אולי על בתיה...?) יפגשו יום- יום בקפה...
איזה חמוד זיו! למה למה למה למה שחר עדן נכנס באמצע?! יוו... זיו הזה כמעט הודה בפני רותם... אוףף... זה היה נורא מבאס. כל הסידרה זיו ורותם הופרדו אחד מהשני- עד שסופסוף זיו מודה בטפשות שלו אחת ולתמיד... למרות שהוא כבר עשה, ואז חזר לשירן... עכשיו הוא השלים עם זה סופית ושחר עדן הורס הכל. לא יפה!!! רציתי את רותם עם זיו...
למה?! למה?!
הנה! שירן מודה במה שידעתי מאז ומתמיד! איזה חמוד ארז היה! ומצחיק! חחח, גם עכשיו כשהוא מפחד מהעניין של אחים בגלל ליה וירון, הוא נבהל ששירן רצתה לדבר איתו על משהו "אינטימי" ואיך שהוא עודד את שירן... "גבר עם גבר, אישה עם אישה, חרגול עם חרגול" חחחח
חמוד. יאללה שירן! תילחמי על הבחורה שלך! אני בעד!
וזהו. מעניין מה יקרה מחר.