איזה פורום שומם :S

What can I say?

There's nothing left to say
 

Charmed24

New member
אני יודע על מה אפשר לדבר../images/Emo70.gif

על הפרק היומי
בנסיון להיות אופרת סבון 'איכותית' יותר עם עומק ושנוגעת בתחום חברתיים מגוונים, הם שכחו קלות שהם בכל זאת אופרת סבון... לכן יחסי האם והילד בגיל ההתבגרות אינם ממש עלילה ראויה לסבוניה יומית, וגם לא תיפעולו של בית הקפה השכונתי. גם לבזבז סבונאית עם קבלות כמו איילין דייוידסון על סצינת אוליביה מאוסה זה פספוס רציני - אבל מה - סצינת ניקי VS דיאן הייתה שווה את הצפיה היומית בפרק.
ניקי בחליפה בצעבע ורוד עז ודיאן בשמלה קייצית ירקרקה עם סוודר סגול בהיר קשור מעבר לכתפיים, שתיהן ניראות טוב מתמיד, נפגשות בחדר ההמתנה במרפאה הג'נואה-סיטאית. ניקי מתעניינת לדעת האם ג'ק כבר זרק אותה, עכשו שהוא לא צריך את הקול שלה בדירקטוריון, ודיאן לא נשארת חייבת ומזכירה לה שכשאת נשואה לויקטור את אף פעם לא יודעת מתי הוא יעזוב אותך.
דיאן לניקי: "אין מה להגיד את כלבה בלתי נסבלת" ניקי לדיאן: "כן אבל לי יש את ויקטור ולך אין" חזק
 

Dawn12

New member
אכן אכן - היה טוב!

נכון, היה לנו את קת'רין, פול, קאלי, אוליביה וניל היום, אבל צריך לראות את הדברים החיוביים - ויש הרבה כאלה! בניגוד לדעה הרווחת כאן בנוגע לבילי, אני ממש נהנה מהסצינות שלו עם ג'יל. דווקא בגלל שהוא ממרר לה את החיים זה מוציא ממנה צד שאף פעם לא ראו בה. התשובות המתחכמות של בילי, הציניות שתמיד מאפיינת את הריבים שלהם - תענוג לראות! וכמובן - שיאו של הפרק היה ללא ספק ניקי vs דיאן - סיבוב 1. שתיהן אמנם התחילו את השיחה ב"את נראית טוב" - אך תסכימו איתי שניקי נראתה זוועה היום (ובזמן האחרון היא תמיד נראית ככה). מה שכן, עקיצות קטנות על חיי הנישואין הן תמיד מחזה מלבב, במיוחד נוכח ההיסטוריה של השתיים. רק היה חסר איזה Cat fight לסיום ואז הייתי מאושר. לא לדאוג, גם זה יגיע.
הציטוט היומי - ויקטוריה לניק: "?How about some COFFEE"
 
הפרק היומי../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif

הקטע עם אוליביה ומלקולם היה בהחלט מיותר. הריב של ניקי ודיאן היה ריב משובח שהוסיף.
בקשר לריב של בילי וג'יל היה בסדר,נחמד אבל לא יותר מדי.
כל הקטעים עם הבית-קפה היו משעממים כמו ששרון שואלת דברים,וקטוריה מדברת עם ניק על בית-הקפה, לא היה צורך,נ-מ-א-ס-! ככה מתוך עשר אני נותנת לדעתי שבע וחצי
 

Charmed24

New member
ועכשיו לפרק של יום שני ../images/Emo13.gif

הניומנים: ניקי משלמת עכשיו על שיעצה לויקטור לעבור את הניתוח בעת שהיה נשוי לדיאן. אך אם הוא רוצה לטפל בילדים קטנים מוטב שתסור למשרדי בראש אנד סאסי, לגעור בילדיה המתקוטטים זה עם זה, כאילו היו עדיין בני 12. ויקטור לא ממש יודע מה לעשות עם חילופי מצבי הרוח של אשתו (בדר"כ מלווים בגלי חום). דיאן מבטיחה למייקל שלויקטור הקשיש תמיד עומד בבוקר (מנפלאות הויאגרה). דיאן המקיסמה צמאה לנקמה. ואני תוהה: אם ויקטור כרת את צינור הזרע שלו, מה קורה כל פעם כשהוא גומר
הצ'נסלרים:קתרין מטיפה מוסר מעיק לג'יל. ג'יל לא רק שאינה מעוניינת להקשיב, אלא מעדיף להטיח העלבות בחברתה-יריבתה הקשישה. בילי נכלא לחילופי השריקות והיריקות בין השתיים, וממהר לצאת לברכה ולחשוף בפנינו את חזהו השמנמן. ומק
שתחזור להגיש ביג-מק בדיינר השכונתי. הווינטרסים: ושוב סצנות מיותרות שלא מעניינות איש. מלקולם צועק על אוליביה. אוליביה צועקת על קאלי. קאלי צועקת על ניל. ניל צועק על מלקולם וחוזר חלילה. כן, הלולאה האינסופית הזו נמשכת... המקנילים: הרבה אין מה להגיד עליהם. עוד צפויות לטרישה עלילות הרבה-הרבה יותר מעניינות.
ונסיים במשפט היום. ויקטוריה לניק: "אתה רוצה לעשות משהו מיוחד? תעשה קרחת ותלך לגור במערה"
 

python 4

New member
מה בילי חשף את חזהו השמנמן?

איזה מזל שלא ראיתי היום. ראול לא היה שם איתו במקרה? ואגב - ניומן כבר לא גמר שנים, כך שאין מה לדאוג. הוא מזייף.
 
ראיתי רק את הסוף

כשניקי בתפקיד סיוון של אדיר מילר: "מה, אתה לא רוצה ילד ממני
זה בגלל שאני מבוגרת, נכון
אתה חושב שאני זקנה מדי בשביל זה, אה
שאני סבתא
ויקטור:" but my darling you are a grandmother!" ניקי: "ומה חוץ מזה? אני גם אישה אתה יודע
אתה בעלי
תשקיע בי
אני חושבת שאתה לא רוצה לטפח את הקשר שלנו
אל תלך סחור סחור, אתה חושב שאני לא צעירה מדי בשבילך, לא אטרקטיבית מספיק, אבל היית שמח לילד מרמונה הא נחש מנוול שכמוך
". חומה
 

Charmed24

New member
ועתה לפרק של יום שלישי ../images/Emo8.gif

יש לי כמה שאלות לגבי ג'יל.
קודם כל מה פתאום חליפת נמר
זה כזה רטרו... במיוחד שהבן שלה לבוש כמו זברה "וגר נמר עם זברה"
חוץ מזה, למה היא כ"כ רוצה לעזור לג'ק ואשלי לקנות חזרה את ז'בו
מה יוצא לה מזה
וחוץ מזה חשבתי שהיא בכלל בצד של ויקטור....לא ברור
ואם ג'ק ואשלי לא מצליחים למצוא את ג'ון בשום מקום (ארגנטינה
) אז איך פתאום ג'יל יודעת איך הוא בכזאת קלות
אולי אם ג'ק או אשלי היו זורקים יחסי מינימלי לאחיהם הקטן, ג'יל הייתה מגלה להם איפה אביהם...
 

Dawn12

New member
לי יש כמה שאלות על רמונה ../images/Emo13.gif

מישהו מוכן להסביר לי למה היא עדיין מופיעה על המסך שלי? בשביל מה אנחנו צריכים לצפות בפלאשבקים שלה ושל ויקטור מימים שכולנו מעדיפים לשכוח? הסיפור המייגע של ויקטור במדבר, שנראה כי התפרס על פני שנים, הגיע אל סופו כבר לפני שבועות רבים, אז למה? מצד שני, אם חושבים על זה קצת, כנראה שהסיבה ברורה. בכל הזדמנות אפשרית מנסים להראות לנו שויקטור הוא מושא אהבתן של כל נשות ג'נואה סיטי - גבר בלתי נשכח. מסתבר כי גם בשעת משבר, במדבר נידח במקסיקו, הצליח ניומן לשבות אישה נוספת בקסמו. ובכן, הבנו. הפנמנו. ויקטור הוא הגבר האידיאלי. אפשר להמשיך הלאה?
 

python 4

New member
הקסם שלו זה לא מה שמושך נשים...

הן קודם כל נמשכות ל- $$$, ואחרי זה לתווי פניו הענוגות של המשופם. ובקשר לג'יל (מההודעה שלפני) - נראה לי (אבל אני לא בטוח) שג'יל רוצה שז'בו תחזור למשפ' אבוט, וכך ג'ון יחזור לג'נואה ובילי לא יסע לניו-יורק. בעצם לא נראה לי... ג'יל פתאום פתחה מצפון עקב תפקידה החדש כאמא? ממש לא.
 
נראה לי....

נראה לי שהיא עושה את זה כי:
1)אם הם קונים את ז'בו היא בטוח תהיה בצד שלהם(צד השולטים בחברה ותקבל יחס מאשר תומכי ויקטור למרות שרובם יהיו בצעיר וחצוף) בקיצור הם ישתלטו והם יהיו חייבים לה
2)הצד של תומכי ויקטור לא בוטח בה ודי מסלק אותה
3)היא הולכת לפי מה שנראה לה למרות שבינתיים ג'ק לא ממש במצב טוב (אין לו כסף $) אני לגמרי לא בטוחה
 

Dawn12

New member
יום רביעי ../images/Emo105.gif

רק העלינו אתמול את סוגיית רמונה ונשותיו של ויקטור וכבר היום זכינו לתזכורת נוספת מעברו - אשלי! והיא היתה ענקית היום. האישה בהחלט יודעת להשתמש בקלף ההיסטוריה המפורסם במומחיות. רק הזילה דמעה מעיניה וויקטור כבר נכנע לבקשתה. ניקי, תלמדי. ואם כבר ניקי, אני לא יודע מה איתכם, אבל אני בהחלט מיציתי את העניין שלה עם בראד. הטקסטים בשיחות שלהם (במסעדה של ג'ינה, במשרד של ויקטור, בחוות ניומן, בטלפון) אינם משתנים, הגישה השחצנית של בראד ממשיכה לעצבן (ולא רק את ניקי), תחושת אי הנוחות של ניקי כבר הופכת מגוחכת (לא נעים לך? קומי, צאי!) ושום דבר לא זז. ותרשו לי לקחת את מה שאמרתי על רמונה בחזרה. אם צריך להחזיר אותה לג'נואה סיטי כדי שמשהו כאן סוף סוף ישתנה אז יאללה, שתבוא. הציטוט היומי- ניקי לבראד: "You can marry your reflection and live happily ever after"
 
למעלה