איזה עצבים!!!!

חמודבה

New member
איזה עצבים!!!!../images/Emo46.gif

אמנם יום שישי אבל חייבת לקטר: כבר היינו מוכנים להמשיך שכירות איפה שאנחנו גרים כבר הודענו לבעל הבית ולא חיפשנו אפילו דירה. פתאום,הוא מתקשר ואומר שאמא שלו רוצה להיכנס לדירה. כמובן שהחוזה מסתיים עוד פחות מחודש - אבל הוא "נורא נחמד" מוכן לת לנו עוד שבוע שבועיים להתארגנות. עכשיו אני בלחץ למצוא דירה, אין לי כוח לזוז - מתעייפת מהר+כאבי גב - שבוע 31 שלא לדבר על זה שכל הדירות באיזור שלנו כתוצאה מהבלאגן בת"א נהיו כל כך יקרות וכמעט שאין דירות זהו... היתי חייבת לשפוך, זה פשוט כל כך מתסכל!!!!!!!
 

Nataly28

New member
קבלי ../images/Emo24.gif

דבר שני, תסכלי בחוזה אם רשום לכם אופציה להארכה, אם כן יכול להיות שלא כל כך בקלות הוא יכול לפנות אתכם... ואם הודעתם והוא אמר בסדר ועכשיו פתאום הוא בא ממש בגמר החוזה ואומר לכם שזה לא תקף אז זה לא לעיניין, אסור לו!!! כי אם היה נותן לכם התראה יותר ארוכה היה יותר קל למצוא, אתם לא צריכים להסכים להתפנות, תגידו לו שעד שאתם לא מוצאים דירה שמוצאת חן בעינכם ומתאימה לגידול ילד אתם לא עוזבים והוא לא יכול לדרוש! בכל אופן זה לא חוקי מה שהוא עושה!
 

חמודבה

New member
זהו...

שאין בחוזה שום דבר לגבי הארכה.. אנחנו גרים פה כבר שנתיים ולא היתה בעייה וגם אין לי עצבים להתחיל במלחמות בכל אופן, תודה על העידוד
 

Nataly28

New member
לא תקשיבי

ברור שלא תתחילי מלחמה, לא אמרתי , אבל גם אם אין לך אופציה להארכה והוא אמר שאתם יכולים להאריך בע"פ לפני כמה זמן זה תופס , וזה גרם לך לא לחפש דירות אחרות בזמן יותר טוב ויותר ארוך, אז אין לו זכות ברגע האחרון לפנות אתכם בצורה כזאת! את בהחלט יכולה לומר לו שאת רוצה יותר זמן משבוע שבועיים כי זה לא יעזור לך, שיתן לך את הזמן הדרוש לחיפוש דירה מתאימה, אחרי הכל את בהריון, ככה לא מתנהגים! וגרתם אצלו שנתיים, הוא ממש חוצפן!
 

חמודבה

New member
את צודקת

ובאופן רגיל הייתי מתעקשת, העניין הוא שאני רוצה למצוא כמה שיותר מהר דירה ולא להגיע עם צירים להעברה שלה... מה שהולך פה עם הדירות - אלוהים מלחמה!!!!!!! היום בצהריים אני הולכת לראות דירה בבניין שמולי ברחוב, נקווה שיהיה טוב.. אני רוצה למצוא וגמרנו
 

מאי 972

New member
../images/Emo201.gif למצוא דירה עכשיו זו בעיה

אני מחפשת כבר השד יודע כמה זמן. בת"א המחירים לא הגיוניים , אפלו בשכונות ה"פחות טובות". וכתוצאה מזה כל פליטי ת"א מחפשים בכל גוש דן והמחירים עולים. אבל.. תתנחמי בזה שהסטודנטים עכשיו מסיימים לחפש, כי מתחילה השנה, אז אני בונה על זה שיהיה קצת יותר שפוי, ועל זה שאנשים מעדיפים זוגות נשואים + ילדים כי זה אומר שהדירה שלהם לא תהפוך לחורבה.. בהצלחה!
 

בובסטר

New member
זה בדיוק מה שקרה לנו../images/Emo201.gif

אחרי שכבר דיברנו עם בעלת הדירה על הארכת החוזה, היא פתאום מתקשרת ומודיעה שהיא לא מאריכה כי הבן שלה מתגרש וצריך את הדירה. תאריך העזיבה המקורי היה בשבוע של הלידה! עבר עלינו חודש קשה של חיפוש דירה ונאלצנו להעלות קצת את התקציב, אבל בסוף מצאנו דירה טובה בהרבה, כך שזה היה רק לחיוב. היתרון שלכם הוא שהעזיבה שלכם גמישה. אני בטוחה שהוא לא יעשה בעיות גם אם תמצאו דירה שתאריך הכניסה אליה הוא עוד חודשיים. כשאת מתקשרת לבעלי דירות תתחנפי קצת, תגידי שאת בהריון - רוב בעלי הדירות נתנו לי לראות ראשונה את הדירה, וזה יתרון גדול בשוק השכירות של היום.
 

חמודבה

New member
איזה התחשבות ואיזה נעליים

מרב שיש ביקוש אנשים כבר לא מתאמצים את הדירה שאני הולכת לראות היום - זאת שמעבר לכביש - אפשר לראות רק בין אחת לשתיים - זה מה שהם אומרים לכולם ולא מעניין אותם כל כך מי מגיע וכמה ולמה... איפה שכרתם אם אפשר לשאול?
 

בובסטר

New member
שכרנו בר"ג באזור עלית וגם שם קשה

אבל מנסיון - רוב בעלי הדירות היו מסכימים להראות לך את הדירה כבר בשעה 12:00 (אני הצלחתי גם לראות דירות יום קודם), ובכל מקרה - אם הם מראים לכולם ב - 13:00 חייבים להגיע קודם... צריך חוצפה ישראלית + חוסר בושה בלעורר רחמים... בכל מקרה- בגלל לחץ הזמן חשוב שתרחיבו את טווח החיפוש.
 

sufganit

New member
גם אנחנו עדיין לא מצאנו דירה

סוף שבוע 31......אני כבר מתעייפת מכל דבר ,המחשבה על מעבר דירה לקראת הלידה מעבירה בי צמרמורת... ואני עוד חולת ניקיון אמרתי לעצמי שאחרי החגים אנחנו חייבים למצוא דירה , אני מקווה שמשהו יזוז בתחום כי כמעט שאין היצע !! מאחלת לשתינו הצלחה ...
 

sufganit

New member
חמודבה וכל מי שבמצבנו ...

נראה שאני ואת באותה סירה !!! הטריק של לומר לבעל הדירה שאני בהריון דוקא עבד ,רק שהדירות שהייתי בהן על הפנים , או שבעל הדירה מצטייר כצרה צרורה ....או שהיא סתם יקרה .... השבוע הלכנו לראות חדרי ילדים ועגלות .....המוכרת שואלת אותנו: "לאן לשלוח את הציוד כשיגיע הרגע? " הסתכלנו אחד על השני והתחלנו לצחוק .....כי אין לנו מושג איפה נגור ..... אם יש מששהו שמתסכל אותי נורא זה כל הסיפור של הדירה.... אני שומעת על אחרות שצובעות, קונות , מקננות....ואני מתרוצצת בין בעלי בתים שרוצים 850 $ על דירה שלא היית מוציאה עליה 400$ אבל !!! אני לא מרימה ידיים , וכנראה שהכל מלמעלה ובסוף נמצא מה שאנחנו מחפשים ....הכי הרבה ניקח מנקה .....
 

idsh

New member
שבוע 32 גם מחפשת ולא מוצאת

מבינה אותך לחלוטין...
 
אנ יבמצב יותר גרוע

השכנה "הנחמדה" מלמעלה החליטה לשפץ את הבית בחודש הבא (ואני שבוע 36....) השיפוץ הולך להיות מאוד רציני כולל שבירת קירות וסגירת מרפסת, ניסיתי לדבר איתה אבל זה ממש לא מעניין אותי שאני הולכת לחזור עם תינוקת מבית החולים. האמת היא שאני ממש מיואשת מכל הנושא הזה בעיקר בגלל שלגור אצל ההורים של בעלי לא בא בחשבון, אמנם יש להם מקום פנוי אבל אני יודעת שתוך חצי שעה הם יעלו לי על העצבים, ואמא שלי גרה ממש רחוק, ככה שאם אחליט לעבור אליה לא אוכל להיות עם בעלי. בקיצור- באסה רצינית וממש אין לי מושג מה לעשות!!!
 

Nataly28

New member
הי,

תראי שכנים לא חייבים להתחשב בך ולא אמור לעניין אותה שאת בהריון... היא בטח רוצה לסיים את השיפוצים לפני החורף, יחד עם זאת ברור שיכלה להתחשב בך אבל זה לא המצב. תוך כמה זמן היא אמורה לסיים את השיפוצים? אם זה עיניין של חודש את בדיוק תלדי ועד שתחזרי הביתה היא תסיים אם היא מתחילה עכשיו , בתאוריה יולדים בשבוע 40 +0 ... לגבי ההורים של בעלך, אם זה עיניין של שבועיים אולי כן שווה לך לגור אצלם יחד עם בעלך שם כי שבועיים זה לא הרבה זמן וזה יחסוך לך את האבק מהשיפוצים של ההיא...תחשבי על זה.
 
השיפוץ אמו להתחיל בתחילת נובמבר

ולהמשך חודשיים. התל"מ שלי הוא 15/11 .... כלומר השיפוץ הוא ממש בחורף, ואין מה לדבר על התחשבות. ולגבי ההורים של בעלי- הם ממש לא אופציה, הם עדיין מאוכזבים נורא שיש לנו בת ולא בן וטורחים לציין זאת בכל הזדמנות (סוג של פרימיטיביות) אני לא חושבת שיהיה לי כוח להתמודד עם זה אחרי הלידה, מה עוד שהם אנשים מאוד ביקורתיים, דבר שנובע מדאגה ואהבה וביומיום אני מאוד מנסה להפנים את זה אבל נראה לי שאחרי הלידה זה לא יהיה אפשרי. בקיצור- המצב קשה
 
למעלה