איזה מין פורום
זה???

AntiUltras

New member
איזה מין פורום ../images/Emo86.gif זה???

שאף אחד לא ציין ולו במילה את זכייתה של בוקה ג'וניורס האהובה בגביע הביניבשתי לאחר הארכה ופנדלים נגד מילאן תומאסון העלה את הרוסונרי ליתרון 1-0 בדקה ה-23 אבל לאחר 5 דקות דונט הבוקאי איזן עד לסיום התנהל משחק משעמם כמו תחת עם אינסוף מסירות לא מדויקות אבל הסיום היה מתוק
 

שחר .ו

New member
אין ספק שמדובר בעונש ראוי ../images/Emo45.gif

על הביזיון מליגת האלופות. ק"ק אולי לא יאהב את זה אבל יש מצב שבוקה קבוצה לא פחות טובה רק שאין להם יותר מידי הזדמנויות להוכיח את זה.
 

קיר קמט

New member
אני מאשים את המאמן

טוב, לא יודע, פנדלים זה עניין של מזל אבל אני עדיין חושב שמילאן לא בשיא כושרם אולי כשאינזאגי יחזור לשיאו וקלדזה יחזור לשחק באופן סדיר, יהיה יותר טוב. בפנדלים.... שלוש בעיטות מהגרועות שראיתי בחיים שלי הפסידו לנו את המשחק.. אחת מהן דווקא של פירלו, שאני לא זוכר שהוא החמיץ פנדל... תמיד יש פעם ראשונה, איך אומרים. ודידה שוב מהמר בפנדלים, הוא עשה את זה גם בגמר שנה שעברה, רק שזה שיחק לו...
 

englishfan

New member
אתה צודק במאת האחוזים-

פנדלים זה עניין של מזל. ואגב, איך מילאן זכתה בתואר של ליגת האלופות?
 

Vieira

New member
למה אתה מתפלא?

"גמר הגביע הביניבשתי" הוא אחד האירועים המיותרים ביותר במהלך השנה, שמוכיח שבוקה היא אלופת העולם בערך כמו שהזכייה באליפות ה-MLS הופכת את וושינגטון די.סי יונייטד (או מי שלא זכתה באליפות ה-MLS) לאלופת העולם. בשביל ש-50 אלף יפנים ייראו קצת כדורגל לא צריך להטיס שתי קבוצות חצי עולם בתירוץ מטופש שכזה. העיקר שבדרום אמריקה חושבים שזה איזה אירוע שיא שקובע משהו (נו בטח, שם זה מסיים את העונה, לאירופים זה תקוע כמו קוץ בישבן כשהליגה בעיצומה).
 

JimmyBoy

New member
מעבר לכך

מדובר בנזק גדול לקבוצות האירופאיות, שבאמצע השגרה של הצ'מפיונס ליג (בכל זאת, האלופה של היבשת משחקת בצ'מפיונס אחרי עונת הזכייה) והליגה המקומית, פוגעת ברצף הקבוע של הקבוצה, שולחת אותה לאי שם, משאירה אותה היחידה בליגה עם משחק חסר (ופוגעת בליגה המקומית), מוציא את הקבוצה לחלוטין מהפוקוס ומעייף אותה לטיסה מפרכת, כאשר כשאין משחק יש צילומים תערוכות ופגישות יחצנות מיותרים - טורניר טיפשי ומיותר לחלוטין. ולדרום אמריקאים לדעתי זה חשוב מסיבה אחרת - הם יודעים שבאופן כללי הליגות האירופאיות חזקות יותר מהליגות המקומיות של דרום אמריקה, ועבורם זו למעשה אשליה שאולי בכל זאת הם טובים יותר.
 
למעלה