איזה מוזרר

KokaiNe

New member
איזה מוזרר

סאטלה על הבוקר עם רקע של פינק פלויד את זה עוד לא ניסיתי בעבר אהבתי אהבתי ועזבו אתכם מלעשן קבוע פעם במליון שנה בא כל כך טוכ עד למליון שנה הבאות
 

Napoliya

New member
אין כמו סאטלה קטנה על הבוקר

למעבר חלק, רגוע ונעים בין החלומות של הלילה למציאות של הבוקר =)
 

blue pill

New member
איזה משפט זהב!

כ"כ נכון, אני אוהב להתעורר, לדפוק כמה ראש ולהתחיל את היום ברגל ימין.....
 
למעלה