איזה מוזרר סאטלה על הבוקר עם רקע של פינק פלויד את זה עוד לא ניסיתי בעבר אהבתי אהבתי ועזבו אתכם מלעשן קבוע פעם במליון שנה בא כל כך טוכ עד למליון שנה הבאות