איזה מגניב

sixkiller2003

New member
לא רע!

לא רע בכלל..
 
מצחיק

תמיד אמרתי שאין דבר יותר מצחיק מאשר יפנים מחקים אמריקאיים. הזמר הזה קרע אותי מצחוק עם המשקפיים האלה והרצינות שלו והמבטא הזה. ואם כבר מתעסקים ביו-טוב אז הנה קטע נחמד של להקה נחמדה בשם "דירטי טרי".
 

epitaph

New member
אם אתה רוצה קאבר טוב...

נסה את While My Guitar Gently Weeps על יוקאלילי והבחור גם יפני נראה לי...
 
למעלה