איזה לילהההההה C.P.U - Central Processing Unit (2003)
M Mad Sorcerer New member 15/9/06 #4 חרא של אלבום אבל כל מה שהם עשו עד לאלבום הזה מעולה במיוחד טראסט אין טראנס ודאנסינג גאלאקסי astral projection - ambient galaxy
חרא של אלבום אבל כל מה שהם עשו עד לאלבום הזה מעולה במיוחד טראסט אין טראנס ודאנסינג גאלאקסי astral projection - ambient galaxy
D DorDassa New member 15/9/06 #6 תשמע... בהחלט לא מתקרב לאנאדר וורלד, אסטרל פיילס, טראנס אין טראנס וכו'.. אבל דווקא אחלה אלבום. .לא צריך להגזים ולהגיד חרא.. אלבום בהחלט טוב אך לא כוס התה שלי.. (LOL)
תשמע... בהחלט לא מתקרב לאנאדר וורלד, אסטרל פיילס, טראנס אין טראנס וכו'.. אבל דווקא אחלה אלבום. .לא צריך להגזים ולהגיד חרא.. אלבום בהחלט טוב אך לא כוס התה שלי.. (LOL)
X X Ripper New member 15/9/06 #7 דווקא אחלה אלבום פשוט לא התאים לזמנו אבל ככל שעבר זמנו התגלתה הגאוניות שבו עיינו ערך MFG -THE MASSAGE
דווקא אחלה אלבום פשוט לא התאים לזמנו אבל ככל שעבר זמנו התגלתה הגאוניות שבו עיינו ערך MFG -THE MASSAGE
M Mad Sorcerer New member 15/9/06 #8 דה מסאג' מעולה אבל אמן הוא צ'יז נטו - שום תיחכום, שלב ראשון ומשמעותי בהתמסחרות שלהם
M Mad Sorcerer New member 15/9/06 #9 ואפרופו צ'יז yahel - going up (trance mix) תענוג לשמוע את המלודיות האלה בשישי בערב.. בכלל waves of sound אלבום מעולה ולא מוערך
ואפרופו צ'יז yahel - going up (trance mix) תענוג לשמוע את המלודיות האלה בשישי בערב.. בכלל waves of sound אלבום מעולה ולא מוערך