איזה כיף... עברתי דירה. פתאום יש מרחב, מקום, גינה קטנה. אושר גדול והמון המון עבודה...
Z zut New member 12/10/04 #1 איזה כיף... עברתי דירה. פתאום יש מרחב, מקום, גינה קטנה. אושר גדול והמון המון עבודה...
M m i c h a l i New member 12/10/04 #2 איזה יופי ../images/Emo24.gif שמחה בשבילך... שיהיה רק טוב , אושר , שלווה ונחת בבית החדש ויש גם מקום לבטן שמחה לשמוע ממך
איזה יופי ../images/Emo24.gif שמחה בשבילך... שיהיה רק טוב , אושר , שלווה ונחת בבית החדש ויש גם מקום לבטן שמחה לשמוע ממך
א אiסי New member 12/10/04 #3 תתחדשי ../images/Emo24.gif שיהיה לך המון המון בהצלחה בבית החדש זה הזמן לקנן ולהכין את הבית... ב ה צ ל ח ה
תתחדשי ../images/Emo24.gif שיהיה לך המון המון בהצלחה בבית החדש זה הזמן לקנן ולהכין את הבית... ב ה צ ל ח ה