איזה כיף...

  • פותח הנושא zut
  • פורסם בתאריך

zut

New member
איזה כיף...

עברתי דירה. פתאום יש מרחב, מקום, גינה קטנה. אושר גדול והמון המון עבודה...
 

m i c h a l i

New member
איזה יופי ../images/Emo24.gif

שמחה בשבילך... שיהיה רק טוב , אושר , שלווה ונחת בבית החדש
ויש גם מקום לבטן
שמחה לשמוע ממך
 

אiסי

New member
תתחדשי ../images/Emo24.gif

שיהיה לך המון המון בהצלחה בבית החדש זה הזמן לקנן
ולהכין את הבית... ב ה צ ל ח ה
 
למעלה