סבבה אחי, בכיף!
אני באופן אישי, לא אוהב את זה. לא אוהב לראות את זה ולא אוהב לעשות את זה. ולא משנה לי אם האוכלוסיה מסביב זה דוסים או חילונים למהדרין. אספר לך יותר מזה. יצאתי פעם עם מישהי, וזה היה בתחילת הסיפור של היציאה שלי. ישבנו בפאב, עם עוד חבר, וכל הזמן התמזמזנו בקטנה, והתנשקנו וכו' זה היה פאב תל אביבי, זה ה מקום לעשות את זה, ואח"כ הרגשתי מה זה מגעיל, והחלטתי שדברים כאלה עושים בבית ולא ליד אנשים אחרים. אבל מי שאוהב את זה, שיהיה לו בכיף!