איזה יופי..

  • פותח הנושא amb2
  • פורסם בתאריך

amb2

New member
בטח ביקור.

אני תמיד אזכור את הפורום הזה לטובה ואת המנהלת הנהדרת שלו. אני עדיין אמיני וזה אולי לתמיד? מי יודע לא ממש נתון לבחירתי. תודה עינבר את גדולה
 
אני עדיין מחכה לראות אותך בפגשים שלנו

במיוחד שחלקם בצפון, ככה שאין לך אפילו תירוץ של מרחק..
 

amb2

New member
אני אסביר לך למה אני לא בא

אני אשלח לך בפרטי
 
../images/Emo6.gif

אולי הוא פוחד מ my little world?
 
למעלה