איזה יופי..
A amb2 New member 14/9/10 #3 בטח ביקור. אני תמיד אזכור את הפורום הזה לטובה ואת המנהלת הנהדרת שלו. אני עדיין אמיני וזה אולי לתמיד? מי יודע לא ממש נתון לבחירתי. תודה עינבר את גדולה
בטח ביקור. אני תמיד אזכור את הפורום הזה לטובה ואת המנהלת הנהדרת שלו. אני עדיין אמיני וזה אולי לתמיד? מי יודע לא ממש נתון לבחירתי. תודה עינבר את גדולה
ו ורוד עם נצנצים New member 14/9/10 #4 אני עדיין מחכה לראות אותך בפגשים שלנו במיוחד שחלקם בצפון, ככה שאין לך אפילו תירוץ של מרחק..