מ ו צ מ ו ל ה
New member
איזה טקס יפה ../images/Emo104.gif
אני ממש אוהבת את הטקס הזה (בהר הרצל)- כל שנה מחדש... חוץ מזה שהיה מבאס לשבת לבד, אבל לפחות קיבלתי קצת תשומי מהכלבות שלי... בכלל יש כאן מישהו חוץ ממני???
אני ממש אוהבת את הטקס הזה (בהר הרצל)- כל שנה מחדש... חוץ מזה שהיה מבאס לשבת לבד, אבל לפחות קיבלתי קצת תשומי מהכלבות שלי... בכלל יש כאן מישהו חוץ ממני???