איזה חיבור מידי אני צריך ??? SOS

valor93

New member
איזה חיבור מידי אני צריך ??? SOS

שלום לכולם ! אני רוצה להתחיל לעבוד עם ריזון ויש לי מקלדת עם חיבור מידי אין ואווט אבל אין לי כניסה או יציאה למידי במחשב או בכרטיס קול. לפי מה שהבנתי קוראים לכרטיס vinyl ac97 אני רוצה לדעת איפה אני יכול חיבור\כניסה בשביל המחשב מבלי לקנות כרטיס קול חדש לגמרי, משהו לא יקר מדי אבל בלי איטיות או דיליים מטורפים. תודה רבהההההה אני כבר מת להתחיל. תודה ! יום טוב
 

baduist

New member
איזו מקלדת?

בכל מקרה, מומלץ לרכוש כרטיס קול מקצועי עם ממשק מידי, שפרט לכניסות מידי שיש בו, יאפשר לך לעבוד עם מקלדת מידי בלי ערכבה (לייטנסי - ע"ע). כרטיסים כאלה אפשר למצוא החל מ700 ש"ח פחות או יותר. כן, אני יודע שביקשת בלי כרטיס קול חדש, מצד שני ביקשת בלי דיליי, אז תצטרך לבחור:) ישנה אפשרות אגב, לקנות כבל מידי לג'ויסטיק (צריך לעלות משהו כמו 100 ש"ח), ולנסות. אבל להערכתי לא שווה את ההשקעה.
 

HeavenlyB

New member
אם יש בכרטיס קול או במחשב

מחבר של ג'ויסטיק, אפשרי לקנות מתאם מחיבור מידי לג'ויסטיק. אם לא, יש ממשקי מידי בכל הגדלים (מכניסה ויציאה אחת, עד 10 ויותר) ואפשר למצוא אותם בכל חנות לכלי נגינה. רוב הסיכויים, שאיפה שקנית את המקלדת יהיה להם ממשק מידי.
 

SlyStone

New member
יש מתאמים בין הכבל מידי ל-USB...

דרך איזה מכשיר או משהו... תברר בכל חנות מוסיקה.
 

zoomout

New member
קבל מידי usb

יש שני סוגי ממשקים למידי שמתחברים לusb אחד בא עם כבלים והשני בא בלי.הם נראים כמעט אותו הדבר והמחיר שלהם זהה (לא מובן למה),אז אם קונים ממשק usb צריך לבקש את הערכה עם הכבלים.זה דבר חשוב שגיליתי בחנות מוסיקה "חלילית".
 
למעלה