איזה חיבור זה? (הלבן)
G GeForce 5 New member 20/1/03 #5 מה אתה המום../images/Emo35.gif../images/Emo26.gif נראה כמו ג´ויסטיק. דרך אגב, יש חדשות בנוגע ל-FTP ב-i12 או שזנחת את הנושא כרובנו?!
מה אתה המום../images/Emo35.gif../images/Emo26.gif נראה כמו ג´ויסטיק. דרך אגב, יש חדשות בנוגע ל-FTP ב-i12 או שזנחת את הנושא כרובנו?!
X xroeeh New member 20/1/03 #7 ~~~> אתה לא הסתכלת שהוא מרובע? די זנחתי... לא היה לי כוח וגם ככה אין לי זמן...