איזה חיבור זה? (הלבן)

GeForce 5

New member
מה אתה המום../images/Emo35.gif../images/Emo26.gif

נראה כמו ג´ויסטיק. דרך אגב, יש חדשות בנוגע ל-FTP ב-i12 או שזנחת את הנושא כרובנו?!
 

xroeeh

New member
~~~>

אתה לא הסתכלת שהוא מרובע?
די זנחתי... לא היה לי כוח וגם ככה אין לי זמן...
 
למעלה