psytherapy
New member
איזה בוקר מעפן
רק פתחתיח תעניים קמתי מהמיטה דפקתי תראש אני חולה כבר זיונו לי בשכל המישפחה כולי אנרגיות שליליות ניסיתי לצייר וכל היד שלי רועדת וזה חודש חדש וזה אומר שעם פתחתי אותו כך היה חודש נחס ויש לי יום הולדת עוד 7 יום ואני לא יודע איך או אים או היפה לחגוג או עם מי ויורד פה גשם רצח והשמיים שחורים הייתי חייב איפה שהוא ליפרוק את המיתען שלי אנשים וזה יצא פה בקיצר נימעס עלי אני חייב לימצוא מקום לגור לבד
רק פתחתיח תעניים קמתי מהמיטה דפקתי תראש אני חולה כבר זיונו לי בשכל המישפחה כולי אנרגיות שליליות ניסיתי לצייר וכל היד שלי רועדת וזה חודש חדש וזה אומר שעם פתחתי אותו כך היה חודש נחס ויש לי יום הולדת עוד 7 יום ואני לא יודע איך או אים או היפה לחגוג או עם מי ויורד פה גשם רצח והשמיים שחורים הייתי חייב איפה שהוא ליפרוק את המיתען שלי אנשים וזה יצא פה בקיצר נימעס עלי אני חייב לימצוא מקום לגור לבד