איזה בוקר מעפן

psytherapy

New member
איזה בוקר מעפן

רק פתחתיח תעניים קמתי מהמיטה דפקתי תראש אני חולה כבר זיונו לי בשכל המישפחה כולי אנרגיות שליליות ניסיתי לצייר וכל היד שלי רועדת וזה חודש חדש וזה אומר שעם פתחתי אותו כך היה חודש נחס ויש לי יום הולדת עוד 7 יום ואני לא יודע איך או אים או היפה לחגוג או עם מי ויורד פה גשם רצח והשמיים שחורים הייתי חייב איפה שהוא ליפרוק את המיתען שלי אנשים וזה יצא פה בקיצר נימעס עלי אני חייב לימצוא מקום לגור לבד
 

NeTa141

New member
יעבור...

תמיד יש תקופות כאלה מעצבנות שאתה מרגיש שאין לך כוח ובשביל מה/מי לחיות... אבל אחר כך שזה עובר באה בדרך כלל תקופה טובה יותר... ואתה שמח ומאושר וכייף לך לחיות... ככה זה אצלי לפחות... תמיד אחרי שקורה לי משהו רע אחר כך יקרה לי משהו ממש טוב... קיצר אני בטוחה.. או לפחות מקווה שזה סתם בוקר... ועוד שבעה ימים תחגוג יום הולדת כמו שצריך ויהיה לך הרבה הרבה יותר טוב! הכל קורה לטובה! :)
 

psytherapy

New member
אח את האור

בקצה המינהר מירב האים תינשאי לי נחפור יחדיו ברחבי העולם ונספק אלד לשני אנרגיות חיוביות ונוכל לשבת ביחד בזריחה ולהיסתכל אחד לשני בעניים העדומות וסקסיות שלנו עם חיוך של אהבה וסוטל יהיה כף אני יהיה הסאלן על הסוס הלבן שלך
 

psytherapy

New member
אי אי אני בבעיה אני חושב

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מישהוא לעזרה
 
למעלה