איזה באסה

HoffmanN

New member
איזה באסה

מילאתי טופס ב10 שקל סכום זכייה 1000.. 6 משחקים! ונפלתי באחד של מינסוטה אתמול בלילה..
 

HoffmanN

New member
למה שקרן!?

לא נילאתי רק כדורסל.. מילאתי על ארסנל+1 על ברטון...
 

aviyonasi

New member
אמרתי שניו יורק מנצחים

חבל שלא הקשבת מינסוטה סתם בלוף
 
למעלה