איזה אכזבה
אני מתכננת כבר יומיים עוגת יום הולדת לשתי בנות של חברה שמוזמנים אליהם למחר, בחג. כבר אפיתי עוגה, העתקתי את הציור על נייר פרגמנט, תכננתי הכל ומה מגלה עכשיו, שאין לי מכחולים. כל אלה שיש לי משומשים ולא ניתנים לשימוש. בקיצור, לא יכולה להכין מה שתכננתי. אולי אצפה את העוגה בשוקולד ואקרוץ כוכבים בבצק הסוכר
יש עוד רעיונות לאילתור של הרגע האחרון???
אני מתכננת כבר יומיים עוגת יום הולדת לשתי בנות של חברה שמוזמנים אליהם למחר, בחג. כבר אפיתי עוגה, העתקתי את הציור על נייר פרגמנט, תכננתי הכל ומה מגלה עכשיו, שאין לי מכחולים. כל אלה שיש לי משומשים ולא ניתנים לשימוש. בקיצור, לא יכולה להכין מה שתכננתי. אולי אצפה את העוגה בשוקולד ואקרוץ כוכבים בבצק הסוכר