איזה אכזבה

annavi

New member
איזה אכזבה

אני מתכננת כבר יומיים עוגת יום הולדת לשתי בנות של חברה שמוזמנים אליהם למחר, בחג. כבר אפיתי עוגה, העתקתי את הציור על נייר פרגמנט, תכננתי הכל ומה מגלה עכשיו, שאין לי מכחולים. כל אלה שיש לי משומשים ולא ניתנים לשימוש. בקיצור, לא יכולה להכין מה שתכננתי. אולי אצפה את העוגה בשוקולד ואקרוץ כוכבים בבצק הסוכר
יש עוד רעיונות לאילתור של הרגע האחרון???
 

avitalst

New member
במקום ציור עם מכחולים

זלפי רויאל אייסינג בעזרת נייר פרגמנט שתקפלי למזלף. העוגה הזו נעשתה בטכניקה הזו: הקונטור מזולף בשוקולד, השאר ברויאל צבוע.
 

annavi

New member
לפני כמה זמן נדמה לי שראיתי

הוראות איך להכין ורדים ובצק סוכר.... האם יש למישהו/מישהי או שרק נדמה לי?????? אני מתכוונת לפרחים שמכינים מעלים עלים
 

Nיכל

New member
זה יו גי או נכון? יש לי הזמנה לעוגה

כזו, יו גי או מצוייר! וזאת מקסימה! מותר להעתיק?
 
למעלה