או הליכה איטית של 15 דקות ומהירה
איזה אוטובוס לקחת
כדי להגיע מתחנת רכבת הרצליה לרחוב אריה שנקר?
או הליכה איטית של 15 דקות ומהירה
של פחות מ-10 דקות. עולים על גשר הולכי הרגל שצמוד לתחנה. מטפסים על הגבעה, להרגע יש מדרכה, הגבעה של המשטרה. אחרי שתי דקות הליכה יש גשר הולכי רגל מעל כביש החוף. חוצים בעזרתו את הכביש ואתה, הופ, באזור התעשיה של הרצליה פיתוח. לוקחים שמאלה ברחוב הראשון, שהוא משכית והולכים עד שדרות אבא אבן (לשעבר שדרות הגלים). הרמזור הוא מפגש הרחובות משכית, אבא אבן ואריה שנקר. מאוד פשוט. אם אין גשם או חמסין נוראי או אין צ'ימידאן ענק לסחוב, הרי שזו הדרך הזולה, המהירה והבריאה ביותר להגיע לשם. המתנה לאוטובוס + זמן הנסיעה עשוי מאוד להיות גדול יותר.