איגרוף תאילנדי

avivonas

New member
איגרוף תאילנדי

שלום וחג שמח אני בן 25 מחולון... יש לי שאלה בנוגע לאיגרוף תאילנדי פה בארץ...אני מחפש להתחיל להתאמן בזה ובחיפושיי אחר מכון אז מצאתי במעלה אדומים מכון אם אני לא טועה "romy fight team"...שהבנתי שהם קשורים לאיגוד world muay thai assosiation שגם עושה איגרוף תאילנדי מקצועני...וחוץ מהם יש את בני קוגן ורועי הייזלר שקשורים ל ifma ובמרכז בתל אביב אני יודע שיש את בועז פולני שלפי מה שהבנתי הוא תותח אבל למה הוא לא קשור גם לאיזה איגוד?...כי אני מחולון והוא הכי קרוב לי...האם זה שהוא לא קשור לאיגוד מסויים אומר משהו על רמתו המקצועית?...וגם לפי מה שהבנתי איגוד ifma זה חובבני נכון?...וה world muay thai assosiation זה גם מקצועני נכון?...יש מישהו שקשור ל world muay thai assosiation גם במרכז ולא רק במעלה אדומים?...עכשיו אני יודע שיהיו פה כאלה שיגידו לי "אתה מחפש איגודים או פשוט להתאמן" חח...פשוט אני שואל כי נניח במידה ואני אתאמן כבר זמן רב אז אם נניח אני אהיה ברמה של להתחרות אז אני אהיה שמח שתהיה לי האפשרות ולא רק אינטרקלאבים וכאלה...אשמח לעזרה תודה אנשים וחג שמח
 

CRAZY BOLI

New member
שלום

המורים אותם ציינת הינם מורים בעלי ניסיון רב ומורים טובים ומוערכים .

לגביי מיקום - אי אפשר להתעלם מזה אבל עבור רוב האנשים זמן ההגעה לאימון הוא נושא חשוב שמשפיע על ההתמדה לאורך זמן .
לכן רצוי לחפש קבוצה במרחק שמאפשר הגעה בזמן סביר לאימון .

בהקשר של תחרויות : לדעתי רק אחוז קטן מאוד מהמתאמנים מצליח להגיע לרמה שבה הם מצליחים להתחרות בתחרויות בין לאומיות שמתקיימות בחול ולהתמיד בזה .
לגבי אינטרקלאבים לדעתי זו דרך נכונה ובטוחה להתחרות ולבדוק את עצמך תוך כדי הקטנת הסיכויי להיפצע למרות שאין מנצח/מפסיד.
שיהיה בהצלחה !
 

avivonas

New member
הבנתי אבל...

באמת בועז פולני הכי קרוב לי משום שאני מחולון והוא מאמן בתל אביב...האם זה שהוא לא קשור ל ifma לא מעיד על רמה מקצועית?...אין בכוונתי חלילה לזלזל...פשוט שואל למי שמכיר...
 
אתה יודע למה אני הכי מתגעגעת?

וכן, אני יודעת שבקשת שלא יכתבו לך את זה..אבל עדיין :)
להתחלה..לשנים הראשונות שהתחלתי להתאמן...שלא ידעתי מי נגד מי, מי רב עם מי, מי שייך לאיזה ארגון, תחת מי, מי ברוגז עם מי, מי אויב של מי, הכל היה כ"כ תמים, ונקי וכייפי, פשוט באתי, והתאמנתי, ואם הצליח לי משהו והתקדמתי, הייתי על גג העולם..כי אח"כ ? עברנו השנים, ו"התלכלכתי" משיחה לשיחה, משנה לשנה, והכל הפך להרבה יותר מורכב, והרבה פחות כייף.

אתה חושב על הסוף, עוד לפני שגילית את ההתחלה - אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, תלך להתאמן, תהנה, תתמודד, שיהיו לך התקדמויות, רגרסיות, כל מה שאמור להיות, זה החלק הכי טוב שיש, אני מוכנה לשלם המון !! כדי להיות במקום שאתה נמצא...אין לך מושג מה יהיה בעתיד.
באמת..
 

Yin

New member


 

avivonas

New member
חח הבנתי אז...

אז בעצם ללכת ולהתאמן בלי לחשוב יותר מדי על איגודים ושאר ירקות? חח
 

avivonas

New member
אוקיי ודבר אחרון...

מישהו מכיר את המאמן בועז ויכול לומר עליו פרטים?...
 
אני מכיר את בועז פולני...

מאמן מעולה, אישיות מקצועית ונחמדה, דואג מאוד לתלמידיו.

אבל זה לא אומר כלום, איך אתה תתחבר למאמן ולקבוצה זה תלוי בך, ואתה פשוט מאוד צריך להפסיק להתרכז בשטויות ולהגיע להתאמן ולראות איך אתה מתחבר אל הקבוצה ואל המאמן ולנסות .

בהצלחה והעיקר הספורט.

יניב
 

Pyongwon

New member
Boaz Polani

Is amazing.
I think that you have to come and see/train for yourself.
If you want his cellphone, I have it.
I am sure you are in for a very good time - and you will learn a lot!
 
למעלה