איגרוף תאילנדי
שלום וחג שמח אני בן 25 מחולון... יש לי שאלה בנוגע לאיגרוף תאילנדי פה בארץ...אני מחפש להתחיל להתאמן בזה ובחיפושיי אחר מכון אז מצאתי במעלה אדומים מכון אם אני לא טועה "romy fight team"...שהבנתי שהם קשורים לאיגוד world muay thai assosiation שגם עושה איגרוף תאילנדי מקצועני...וחוץ מהם יש את בני קוגן ורועי הייזלר שקשורים ל ifma ובמרכז בתל אביב אני יודע שיש את בועז פולני שלפי מה שהבנתי הוא תותח אבל למה הוא לא קשור גם לאיזה איגוד?...כי אני מחולון והוא הכי קרוב לי...האם זה שהוא לא קשור לאיגוד מסויים אומר משהו על רמתו המקצועית?...וגם לפי מה שהבנתי איגוד ifma זה חובבני נכון?...וה world muay thai assosiation זה גם מקצועני נכון?...יש מישהו שקשור ל world muay thai assosiation גם במרכז ולא רק במעלה אדומים?...עכשיו אני יודע שיהיו פה כאלה שיגידו לי "אתה מחפש איגודים או פשוט להתאמן" חח...פשוט אני שואל כי נניח במידה ואני אתאמן כבר זמן רב אז אם נניח אני אהיה ברמה של להתחרות אז אני אהיה שמח שתהיה לי האפשרות ולא רק אינטרקלאבים וכאלה...אשמח לעזרה תודה אנשים וחג שמח
שלום וחג שמח אני בן 25 מחולון... יש לי שאלה בנוגע לאיגרוף תאילנדי פה בארץ...אני מחפש להתחיל להתאמן בזה ובחיפושיי אחר מכון אז מצאתי במעלה אדומים מכון אם אני לא טועה "romy fight team"...שהבנתי שהם קשורים לאיגוד world muay thai assosiation שגם עושה איגרוף תאילנדי מקצועני...וחוץ מהם יש את בני קוגן ורועי הייזלר שקשורים ל ifma ובמרכז בתל אביב אני יודע שיש את בועז פולני שלפי מה שהבנתי הוא תותח אבל למה הוא לא קשור גם לאיזה איגוד?...כי אני מחולון והוא הכי קרוב לי...האם זה שהוא לא קשור לאיגוד מסויים אומר משהו על רמתו המקצועית?...וגם לפי מה שהבנתי איגוד ifma זה חובבני נכון?...וה world muay thai assosiation זה גם מקצועני נכון?...יש מישהו שקשור ל world muay thai assosiation גם במרכז ולא רק במעלה אדומים?...עכשיו אני יודע שיהיו פה כאלה שיגידו לי "אתה מחפש איגודים או פשוט להתאמן" חח...פשוט אני שואל כי נניח במידה ואני אתאמן כבר זמן רב אז אם נניח אני אהיה ברמה של להתחרות אז אני אהיה שמח שתהיה לי האפשרות ולא רק אינטרקלאבים וכאלה...אשמח לעזרה תודה אנשים וחג שמח