איגביני אתה גדול

Big men

New member
אחי מה מגיע לך הרבה תודות

אתה תורם המון טיפים והמלצות לפורום וברוב המקרים אתה גם פוגע תמשיך ככה אוהבים אותך...
 

Maceo Baston

New member
חחח אני אחריו כבר ממזמן.

בזכותו לפני שבוע לקחתי טופס 100 שקל שהוא המליץ!
 
מזמן שהייתי הולך איתו הייתי נופלללל

מה שחשבתי היה קורה אבל הלכתי איתו ונידפקתי עזוב לך עם התחושה שלך
 
בקהאם,לקחת שני משחקם של משולשים!

נתניה-חיפה לא מגיב משחק קשה! ריאל-ברסה עוד משחק קשה,אבל אני הולך על ניצחון קטלוני כלומר ברצלונה מנצחת 2-1
 
למעלה