איגביני אתה גדול
B Big men New member 23/4/04 #5 אחי מה מגיע לך הרבה תודות אתה תורם המון טיפים והמלצות לפורום וברוב המקרים אתה גם פוגע תמשיך ככה אוהבים אותך...
אחי מה מגיע לך הרבה תודות אתה תורם המון טיפים והמלצות לפורום וברוב המקרים אתה גם פוגע תמשיך ככה אוהבים אותך...
M Maceo Baston New member 23/4/04 #7 חחח אני אחריו כבר ממזמן. בזכותו לפני שבוע לקחתי טופס 100 שקל שהוא המליץ!
נ נרקומן להימורים New member 23/4/04 #9 מזמן שהייתי הולך איתו הייתי נופלללל מה שחשבתי היה קורה אבל הלכתי איתו ונידפקתי עזוב לך עם התחושה שלך
ב בקהאם המלך New member 23/4/04 #8 איגביני מה אתה אומר על נתניה-חיפה ריאל-בארסה (רונלדו בספק גדול למשחק)
א איגביני יעקובו 19 New member 23/4/04 #11 בקהאם,לקחת שני משחקם של משולשים! נתניה-חיפה לא מגיב משחק קשה! ריאל-ברסה עוד משחק קשה,אבל אני הולך על ניצחון קטלוני כלומר ברצלונה מנצחת 2-1
בקהאם,לקחת שני משחקם של משולשים! נתניה-חיפה לא מגיב משחק קשה! ריאל-ברסה עוד משחק קשה,אבל אני הולך על ניצחון קטלוני כלומר ברצלונה מנצחת 2-1