שלילי שהושאר על מסים או עיכוב במכס אינו חוקי וניתן לבטלו
כידוע, הכללים באיביי ברורים מאוד והמסים החלים על היבואן חלים על הקונה. אם זה לא מוצא חן בעיניו שלא יקנה מוצרים חייבים במסים... כשאני מזמינה מארה"ב ומשלמת מע"מ בדואר אני מתבאסת, אבל על מה בדיוק יש לי לכעוס? אף אחד לא עשה משהו לא תקין.
 
להפך, הצהרה כוזבת היא דבר לא תקין, ולפחות בישראל האחריות היא על היבואן (עליי). אני לא מבקשת מאף מוכר/חנות לשקר עבורי ולא מצפה מהם לעשות זאת. הם יכולים רק לסבך אותי (במקרה הרע) ודברים כאלה יכולים לקרות גם מעבר לים. זה משחק באש... גם אם יש פרצה לזמן מסוים, אין שום הבטחה שהיא לא יכולה להיסגר ללא התרעה ביום בהיר אחד (כפי שקרה בישראל לפני כשנתיים עם המכשירים הסלולריים) כי מישהו יחליט להגדיל ראש ולהתלבש על הנושא. מי שיידפק בראש ובראשונה הוא הקונה ואז באמת תהיה לו סיבה לכעוס.