איביי גרמניה

אורית810

New member
איביי גרמניה

אני יודעת שדובר פה בעבר על גרמניה. בגדול היא חסומה אצלי ואף פעם לא מכרתי לגרמניה בגלל הזוועות שכתבתם פה. אשמח לשמוע אם משהו השתנה כי אני רוצה להתחיל למכור בזירה הזאת, אם עדיין הדברים נתקעים במכס, ואיך כדאי לשלוח כדי שהדברים לא יתקעו....
תודה
 

Amiram_e

New member
אני מעלה מוצרים ומוכר בזירת גרמניה

זה שוק טוב והם משלמים יפה.
יש בעיות מכס מידי פעם, אבל בהשואוה לדרום אמריקה, או דרום אפריקה הם בסדר גמור. אין סוף לזה. אם נחסום כל מדינה שיש איתה בעיות לא נמכור.
 

אורית810

New member
תודה עמירם

אתה מצרף אינוויס לכל חבילה או הצהרת מכס רגילה? שולח רשום?
 

panayotiss

New member
השאלה מאיפה מגיעה הסחורה שלך מתוך האיחוד או מחוצה לו?

אם היא מגיעה מהאיחוד האירופי זה לא אמורה להיות בעיה.

אם מחוצה לו לדוגמא מישראל איך אתה מתגבר על כך שהם עוצרים במכס הכל .
 

Amiram_e

New member
מגיעה מישראל

לא כל דבר נעצר במכס.
חשוב להצמיד את החשבונית של פייפל מודפסת בחוץ. זה יכול לעקוף הרבה בעיות.
 

אורית810

New member
כל המוצרים שלך מתחת ל 22 יורו?

אם מצמידים את החשבון של פייפל אי אפשר להצהיר ערך נמוך.....
 

panayotiss

New member
אז הלקוחות שלך חוטפים דרישות מס?

1. איך הם מגיבים לזה? אתה לא מקבל שליליים על זה?
2. כמה זמן זה עוצר במכס? הלקוחות לא כועסים על העיכוב הנ"ל?
&nbsp
 

Amiram_e

New member
בדקתי עם הספק שלי

מסתבר שהוא מצהיר מתנה בערך 20 דולאר.
 

panayotiss

New member
איך התכווצו להם המאות דולרים

ומה עם העיכוב במכס?
&nbsp
הלקוחות סבבה עם זה?
&nbsp
הבנתי שלפעמים במכס עוצר כחודש. הזוי!!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שלילי שהושאר על מסים או עיכוב במכס אינו חוקי וניתן לבטלו

כידוע, הכללים באיביי ברורים מאוד והמסים החלים על היבואן חלים על הקונה. אם זה לא מוצא חן בעיניו שלא יקנה מוצרים חייבים במסים... כשאני מזמינה מארה"ב ומשלמת מע"מ בדואר אני מתבאסת, אבל על מה בדיוק יש לי לכעוס? אף אחד לא עשה משהו לא תקין.
&nbsp
להפך, הצהרה כוזבת היא דבר לא תקין, ולפחות בישראל האחריות היא על היבואן (עליי). אני לא מבקשת מאף מוכר/חנות לשקר עבורי ולא מצפה מהם לעשות זאת. הם יכולים רק לסבך אותי (במקרה הרע) ודברים כאלה יכולים לקרות גם מעבר לים. זה משחק באש... גם אם יש פרצה לזמן מסוים, אין שום הבטחה שהיא לא יכולה להיסגר ללא התרעה ביום בהיר אחד (כפי שקרה בישראל לפני כשנתיים עם המכשירים הסלולריים) כי מישהו יחליט להגדיל ראש ולהתלבש על הנושא. מי שיידפק בראש ובראשונה הוא הקונה ואז באמת תהיה לו סיבה לכעוס.
 
למעלה