אטרקציות, עיצוב וקייטרינג לאירועים

תוכן-מקודם

Member
מנהל
תמונה1.jpg
קרדיט תמונה PIXABAY​

כאשר מתכננים אירוע גדול ומשמעתי יש שלושה דברים שלא ניתן להתפשר עליהם והם האטרקציות, עיצוב אירועים והקייטרינג. אם אחד מהם לא יהיה איכותי ולא יתאים לאירוע, הרי שהאירוע כולו יתפספס וחבל. מדובר על שלושת האלמנטים שמרכיבים הצלחה של אירוע וחוויה לאורחים שלכם, ולכן חשוב לשים לב שאתם בוחרים בספקים איכותיים ובחברה מקצועית לאירוע שלכם. בין אם מדובר על חתונה, בת מצווה, חתונת כסף או כל אירוע אחר – אל תתפשרו אלא בוחרים רק בטוב ביותר.

אטרקציות אירועים ולבר מצווה​

האלמנט הראשון הוא האטרקציות לאירוע שלכם. אטרקציות לאירועים זה עולם שלם של אפשרויות כמו למשל צוות רקדניות או רקדנים מקצועיים, תותחי עשן, לייזרים, קריוקי, עמדות סלפי, עמדות מציאות מדומה VR, קיר פרחים או קיר פייטים, וילון של בלונים, קונסולו משחק ועוד מגוון שלם של אפשרויות. אתם בוחרים את האטרקציות שמתאימות לאירוע שלכם, וכך אתם מספקים חוויה מהנה וכיפית לאורחים שאתם מזמינים. אטרקציות לאירועים ניתן להתאים כמובן בהתאם לסוג האירוע, כאשר תותחי עשן ורקדנים מתאימים מאוד לחתונות וקונסולות משחק מתאימים מאוד לחגיגת בר מצווה.
לחגיגת בר מצווה למשל מתאים מאוד לשלב שולחנות למשחק בר מצווה כמו משחקי קונסולה או משחקי כדורגל או תיפוף. תוכלו גם לשלב במקרה הזה כמה אטרקציות וזאת גם בהתאם לכמות המוזמנים. תוכלו גם לשלב אטרקציות לפי התחביבים של חוגג בר המצווה וגם להציב אטרקציות לפי תחביבים.

עיצוב אירועים​

וכאשר מדובר על עיצוב לאירועים הרי שכאן גם יש עולם שלם של אפשרויות ובחירות. עיצוב לאירועים מתייחס הן לאזור קבלת הפנים, לעיצוב החופה וגם למשל לסידורי בלונים לאירוע. עיצוב אירועים יכול להיות מסורתי או מודרני או משולב, ויש גם קונספטים ייחודיים ויצירתיים לעיצוב אירועים כמו למשל עיצוב שכולו לבן או עיצוב שכולו פרחוני. יש גם עיצוב לחינה ויש עיצובים נוספים. עיצוב לאירועים כולל מגוון שלם של אלמנטים שתוכלו לבחור לשלב כמו למשל אותיות לד זוהרות צבעוניות או קיר לב פרחים מואר. יש גם קיר פייטים ויש כרכרה לקבלת הפנים. אתם יכולים גם לכל אלמנט לבחור את הצבע עבורו – שיתאים לכל הקונספט והצבעים של האירוע.

קייטרינג אירועים​

והגענו לאלמנט השלישי החשוב והוא הקייטרינג. קייטרינג לאירועים מציע שלל אפשרויות והתאמות כמו למשל קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי או קייטרינג טבעוני. ולצד הקייטרינג עצמו תוכלו גם לשלב עמדות שתייה של בר שייקים או למשל עמדה להרמת כוסית לאירועים עסקיים ולהשקות מוצר או אופנה. יש גם עמדות בירה מהחבית ויש עמדת בר של קפה ושתייה חמה. קייטרינג בשרי לאירועים כולל למשל מגוון שלם של אפשרויות כמו עמדת המבוגרים או דוכן שווארמה, עמדת נודלס תאילנדי או למשל עמדת גריל בשרי איכותי ביותר.
 
למעלה