אחת ושלושים באזור הדמדומים...

אחת ושלושים באזור הדמדומים...

זה היה אחד משעורי הספורט המתישים שידעתי , התמדתי בו כנאחזת בשפיות, ברגעים בהם אפסו כוחותי זעק ליבי ודחף שתי דמעות לפינות העיניים כמאיים להציף אותן באם לא אתן לו את כמות האמפטמינים שתרגיע אותו. הוא ,ליבי, נוהג בי לאחרונה ביד קשה , מאיים, מסעיר, מסחרר ,מתרפק, משחרר, משחר לאהבה , ופותח בלי הכר את הקליפות העוטפות אותו מזה שנים . בקפידה רבה וביד אומן מיומן קיפלתי את רגשותיי לתוך מגרות חבויות בלב ונעלתי אותן היטב, וכדי להבטיח שלא יפרצו את חומות המגן שבניתי פרשתי על אותן מגרות מפה לבנה מסנוורת ,כזאת שכלפי חוץ משווה מראה חגיגי ... בחרתי בחיים . המוות הרגשי איים להרוס אותי. הייתי חזקה לו. יכולתי לו. ויתרתי, ריככתי ,אטמתי והמשכתי הלאה בזמן תוך שאני מוצאת סיפוק רב בפועלי את השיגרה את האמונה את היכולת להעניק ,להעניק בעיקר לגורי. הסחרור המתוק הזה כפי שאתה מכנה אותו קרע ממני את כל ההגנות הותיר את ליבי בכפי, חשוף, פתוח ומדמם את רגשות העבר, אלו שמעולם לא נרפאו הכאב הוא פיזי יומיומי האהבה, האכזבה, הריחוק ,הקבלה, האמונה ,הפחד, השיתוק, פרפורי הבטן, הדימדומים ,הנדודים כל אלו צפים ועולים בשעות שבני אדם נחים. בשעות הללו אני נלחמת בדמעות הן זולגות אחתמעצמן מותירות את ליבי שטוף ופתוח הן צורבות את הדימום כמבקשות לאטום את הפתח אך הוא נפער והולך וגדל ומתרחב . ואני יודעת שידי האומן שלי ידעו בבוא העת לסגור את הכל בקפידה הנדרשת כדי לכבות את הבערה ולא מוצאת כוח. כי אני יודעת שאז גם העיניים יכבו. והזמן היא אומרת בשירה הזמן הוא לא רופא הזמן יכול להביא עמו רק הקלה . רק.
 

Night Light

New member
../images/Emo201.gif

כמה מוכר לי... בעיקר בשעות הקטנות. אבל התמודדות לא מכבה בהכרח את העיניים. לפעמים היא מאירה אותן, ואת כל הגוף. טיפול פסיכולוגי טוב מוציא אותך מהכלא הזה שבו את האסיר והסוהר, ומראה לך שניקוז מבוקר של מורסה מתחיל ריפוי, והפחד שלך שאם תפתחי את המורסה לא תוכלי לעצור את הדימום הוא נכון רק אם לא יעשה זאת אדם מקצועי. בהצלחה.
 
איזה יופי של כתיבה..

ציור כ"כ מדוייק של הקרב הזה, שהעיניים לא ייכבו לך לעולם.. בוקר טוב לכולם\ן
 

מיקושה

New member
../images/Emo201.gif

 

ק o ם

New member
../images/Emo201.gif

"בחרתי בחיים . המוות הרגשי איים להרוס אותי. הייתי חזקה לו. יכולתי לו." כתבת מרגש ונוגע
 

Rוני

New member
קראתי

חזק. לא מצליחה לפרוט למילים, אבל לא יכולה להשאר ללא תגובה
 

LAYL

New member
שקט יקירה

כמה כאב? פתיחת קליפות חשובה, אם כי מעט מסוכנת. חשוב לפתוח, לתת להכל לצאת, אך חייב להיות מבוקר, עדין, לאט, כדי שאפשר יהיה לשלוט בפרץ רגשות הקשה, בכאב שיוצא. כדי שאפשר יהיה לאסוף את הקליפות ולמיין אותן - חלק להעלים, חלק לדחוף לאיזה ארון, חלק להשאיר- אבל מסודר..... אבל על מה אני מדברת? את הרי יודעת כל-כך טוב.... קבלי חיבוק עז וידי מושטת לך....את יודעת.
 
"איזור הדמדומים" - תרתי משמע

לפני ימים אחדים, קראתי מאמר המספר ודן בשתי אסכולות פסיכולוגיות קוטביות, העוסקות במציאת הדרך הנכונה להתמודדות עם משברים בחיים, אסכולה אחת גורסת שהדרך הנכונה להשתחרר ממשבר בחיים הוא על ידי שמשוחחים על המשבר, מוציאים את כל הג'יפה החוצה ובכך מתפטרים ממנה. לפי אסכולה זו, ככל שמרבים לשוחח על המשבר כך מתפטרים ממנו בקלות ובמהירות רבה יותר. ואילו האסכולה האחרת שוללת את העיסוק האינטנסיבי במשבר, היא טוענת שהעיסוק במשבר עלול להטמיע את המשבר בנפש האדם ולגרום למשבר להפוך חלק מאישיותו ואופיו. לטענתם, לאחר שהאדם מזהה את המשבר ו'קורא לו בשם' [כלומר, מקטלג ומתייג אותו בתוך ריבוע מסויים], עדיף להפסיק לעסוק במשבר ולהתמקד בהמשך החיים. אני לא חושב שניתן לקבוע בוודאות מי משתי אסכולות פסיכולוגיות אלו צודקות יותר או פחות, האמת היא, כנראה, איפה שהוא באמצע ולא מוחלטת [תלוי באופי האדם ובמהות המשבר]. כך או כך, נבירה בנפש, תוך כדי סיקול אבני נגף, חייבת להיות מאוד זהירה ומחושבת. התוצאה שעליה את מספרת של נבירה ובעקבותיה יצירת חלל גדול, פצע פתוח ומדמם, עלול לגרום לאדם לחוש חסר אונים ואנרגיות מול ההתמודדויות שלו בחיים, ובלי יכולת להתעשת ולקום לעמידה יציבה חזרה על רגליו, לאפשר לו את המשך חייו בצורה בריאה ונורמלית. בכלל לא קל שם באיזור הדמדומים... עדיף לא להיות שם, ללא לווית איש מקצועי ומהימן.
 
../images/Emo207.gif להקפצה...

כי לדעתי, זו הודעה בעלת איכות וראויה להתייחסות גדולה יותר
 

קסומה

New member
אוי. כתיבה יפה נושא כאוב

בשעות הדימדומים קורה פעמים שהמחשבות מעמיקות קצת יותר מידי, שהשקט מחלחל אל תוך הריקנות והמועקה פשוט מתפרצת החוצה... אזרי כוחות, אספי את ידי האומן שלך והתחילי במלאכה... אחרי הכל, כשעסוקים הזמן עובר. מחזקת את ידייך....
 
למעלה