אחרי שבוע עם DVD מקליט SANSUI SDR-9000 HD

karpe

New member
אחרי שבוע עם DVD מקליט SANSUI SDR-9000 HD

הבטחתי לפני יותר מחודש דיווח על DVD מקליט של ELLION, שעלה 800 ש"ח במכירה פומבית כולל משלוח. אחרי שיחה עם היבואן - ELKOL (כן, פירלס בשמו האחר), שוכנעתי לשדרג ל-SANSUI בתוספת של 300 ש"ח (חברת מדבקה, ידוע לי). ההבדלים : - 160G לעומת 80G הרדדיסק - פרוגרסיב - כניסת USB - תמיכה בכתוביות נפרדות בעברית החלטתי לקחת את זה. אחרי שעברו 14 ימי האספקה המובטחים ו"עדיין לא הגיעה המכולה לארץ", קיבלתי פיצוי שעון יד לגבר. מילא (שווה 30 ש"ח בערך..). אחרי עוד שבוע הגיע המכשיר - DOA, נדלק וזהו, תקוע. אפילו המגש לא נפתח. שיחה עם המרכז שירות (דווקא בסדר), והובטח לי מכשיר חדש - החלפה אחד תמורת אחד עם השליח. טוב, גם זה לקח 3 שבועות בערך..בסוף הוא הגיע ולשם שינוי עובד. אחרי שבוע ששיחקתי איתו (אני מגדיר את עצמי "משתמש מתקדם"..), הטוב : - פשוט לתפעול, מגיב במהירות סבירה לשלט. - הקלטה באיכות טובה (באיכות מקסימלית אפשר להקליט כ-39 שעות על 160G HD, או שעה על DVD אחד. איכות אחת פחות מהמקסימום תיתן שעתיים על DVD אחד, ההבדל לא קריטי. - מזהה כתוביות בעברית בלי צורך בשום משחקים במחשב. - ה-TIME SHIFT גאוני - ראיתי תוכנית של שעתיים ב-50 דקות (לא נעים להגיד - כוכב נולד), דילוג על פרסומות וקטעים דבילים. שימו לב שיש BUFFER של שעה (לא יודע אם זה הרבה או מעט, זה מה שיש). רואים תוכנית בשידור חי ויש טלפון חשוב/שירותים/משהו אחר ? עושים PAUSE, והתכנית מחכה. - תכנות הקלטה פשוט ונוח. - אפשר לחתוך קטעים שהוקלטו, יש תמונת PREVIEW ליד כל קטע, אפשר גם לקבוע מה תהיה התמונה מתוך הקטע. - חיבור USB - מכניסים DOK עם תוכן מהמחשב ומיד רואים, בלי התעסקות עם צריבות ומשדרים... - תמורה מעולה למחיר. מכשיר דומה מחברה ידועה עולה פי 2 או 3. - כניסת AV קדמית לחיבור ארעי (למשל מצלמה). - כניסת DV לחיבור מצלמת וידאו. - חוברת הוראות ברמה סבירה (אנגלית ועברית באותה רמת פירוט, יכלה להיות קצת יותר מקיפה..) הלא טוב : - מאד איטי בהדלקה - קודם כל הוא טוען את הדיסק אם יש במגש, או סתם מחפש אותו, לוקח הרבה זמן ולרוב אין דרישה בכלל לדיסק. - התגובה לפקודת EJECT איטית מאד. - בצפייה מה-USB אי אפשר להריץ קדימה/אחורה, רק PAUSE, אי אפשר להעביר מה-USB ל-HD, רק ל-DVD, תמוה. - תאורה כחולה מעצבנת של הכפתורים בחזית - מאד מסנוור ומעצבן. - אי אפשר להגדיר SOURCE ברירת מחדל, בכל הדלקה צריך להעביר מכניסת RF לכניסת AV. - בתפריט של תכנות הקלטה אפשר לתת שם לתוכנית, רק שזו משימה שלוקחת הרבה זמן כי צריך לעבור את כל האותיות עם חץ למעלה/למטה. בתפריט אחר יש מקלדת וירטואלית, היה נחמד אם היה גם פה.. לא ניסיתי עדיין להקליט על DVD בכלל, מבחינתי זו אופציה די לא שימושית. מה שכן - את הDVD הישן השארתי מחובר, ככה אפשר לראות סרט בזמן שמקליטים תוכנית. לסיכום - לדעתי מדובר במכשיר שעושה את מה שהוא מבטיח וברמה טובה למדי. זה בשילוב עם המחיר עושה את העניין לקניה כדאית לדעתי. לא מצאתי אותו בזאפ למעט חנות אחת. שימו לב שיש את אותו דגם בלי HD ! לא ליפול בזה. אם יש עוד שאלות אשמח לענות.
 

הMפצח

New member
לא ניסית עדיין להקליט על DVD בכלל ?....

זה הקטע הכי חשוב ! לראות שהוא מעביר את החומר ל- DVD ושהדיסק פועל כמו שצריך.
 

karpe

New member
טוב, אל תכעס..

רק בשבילך אני אבדוק. כרגע אני לא רואה לזה ממש שימוש - זה משמש לי להקלטה זמנית - רואה ומוחק, אני לא שומר דברים שכבר ראיתי. גם בוידאו תמיד היו לי מקסימום 3 קלטות :) אגב עוד משהו שחסר לי - אפשרות להתחלה מתוכנתת של TIMESHIFT. למשל - אם אני יודע שיש תוכנית ארוכה (כוכב נולד נגיד..), ואני יודע שאני מגיע הביתה באיחור לראות אותה, אני חייב להקליט את כולה עד הסוף ואז רק כשהיא נגמרת לראות את ההקלטה. אם הייתי יכול לתכנת TIMESHIFT הייתי מתחיל לראות מיד כשאני מגיע , בהפרש של עד שעה מההתחלה של התוכנית. יש מכשירים שעושים את זה ?
 

עמיתR

New member
תודה על העידכון.

שיטת שיחת הטלפון של פירלס לתיאום משלוח, שנועדה למעשה למכור שידרוג, מוכרת היטב. זה משמח לשמוע שהצליח לך, ושב1100 ש"ח אפשר להשיג משהו סביר. מה שכתבת יתווסף לקישורי "ביקורות מוצרים בפורום" של הפורום.
 

רומן ט

New member
תודה על הביקורת והעדכון,

אבל המבחן האמיתי עם מכשירים כאלה הוא אחרי חצי שנה-שנה. יהיה מעניין לקרוא עדכון גם אז - האם הכל תקין וממשיך לעבוד כרגיל, או שהמכשיר מתחיל לשהק ולקרטע ולעשות בעיות.
 
למעלה