אחרי כמעט שנה

אחרי כמעט שנה

שוב נכנסת להציץ, אולי הפעם אצליח להשאר קצת יותר. עדיין גרושה (לא ממש חושבת שאאמץ סטאטוס אחר בקרוב) ותוהה אם הכל במעגלים. כי ביננו, אם אני עושה סקירה של התקופה בה אני גרושה (5 שנים) אני מוצאת שישנו דפוס מעגלי. היכרות - תקווה - אופורויה - אכזבה - פרידה - הנאה מהחופש - בדידות - היכרות וחוזר חלילה. אבל מצד שני, אני מנחמת את עצמי, גם רוב הזוגות הנשואים חיים במציאות סיזיפית. לא ככה?
 
גם אני מרפרפת כאן לעיתים../images/Emo20.gif

את צודקת בגדול. אבל למה שלא תשברי את המעגל? תהפכי את היוצרות, תבלבלי את הסדר, תוציאי גורם מהמשוואה... תעלימי את הבדידות או שלעולם אל תצפי, פשוט תחיי את הרגע, יכול להיות שתופתעי. אל תסתובבי במעגלים :) ובזוגיות הבאה שלך תשלשי ותרבעי את הקשר, פחות סזיפי זה בטוח
 
כן

נזכרתי במשהו מהקבלה החיים הם "הדמות הנקבית"העגולה,המכילה,כמו רחם ,התנועות עגולות ורכות יותר,המון רגש ותחושות. לעומת הדמות הגברית שמדומה לקו ישר. (אין הכוונה לגבר או אשה,זה רק דימוי) אבל תחשבי,את חווה,את מתרגשת,את חיה...לא עדיף?
 

t o t a l

New member
הי......את

שמח שחזרת. ויש שמכנים את הדפוס המעגלי שלך.... רכבת ההרים של החיים. ברוכה השבה.
 

G a v ® i e L

New member
מוזמנת להציץ, מוזמנת להישאר,

מוזמנת לחפש לך את לנסלוט, פה לא תמצאי אותו. בכלל השמועות מספרות שיצא מהארון. גם המלך ארתור כבר לא מחכה לך יותר, התאהב באם הבית. את לבד על הקרוסלה, יהיו לך פה כמה מעודדים מסביב, וזה הכל.
 

יערית

New member
מעגל החיים

אני חושבת שמופסה הסביר את זה במדוייק לסימבה.
 

ד ו ל ה

New member
אכן דפוס מעגלי...

השאלה היא האם הזמן להשלמת מעגל כזה הולך ומתקצר מפעם לפעם או הולך ומתארך...
 

G a v ® i e L

New member
מחשבה מעניינת !

תבקשי מהמזכירה שלך שתדבר עם המזכירה שלי ונקבע דיון על הנושא. גבריאל, כשמזקירים לו הוא מרוצה.
 

L o v e M e1

New member
זה בדיוק ככה, רק שכל אחד עם המעגל

והסיזיפיות שלו. יש כאלה שהמעגל שלהם הוא לקום בבקר, להכין סנדויצ'ים לילדים ,ללכת לעבודה, לחזור מהעבודה לקניות במכולת, להכין ארוחת צהריים, לראות את הטלנובלה היומית, להכין ארוחת ערב, לראות חדשות של שמונה, מקלחת, להשכיב את הילדים ,ללכת לישון ואולי אם אין כאב ראש אז גם סקס לפני השינה. לפעמים אפשר לצאת מהמעגל ולחוות מעגל קטן יותר ושונה, הכל בעיני המתבונן מהצד על החיים שלו, או במילים אחרות סה לה וי
 
למעלה