אחרי כמה שנים טובות חוזרים לבקבוקים

Meir Ziso

New member
אחרי כמה שנים טובות חוזרים לבקבוקים

אם בזמנו אישתי הניקה, הפעם היא החליטה מראש רק בקבוקים.
ואני החלטתי שבמקום להרתיח מים חמים ולחכות שיתקררו עדיף בעידן מתקדם כמו שלנו לעבור לבר מים, השאלה מה עדיף בר מים או מסנן מים מהמערכות שמתיישבות מתחת לכיור?
האם על בר מים ניתנת אחריות, לאחרונה התקלקלו לנו שני מכשירים בלי אחריות בלי כלום הוצאנו לא מעט על תיקון בעלי מקצוע וכו'.
 

דינהלה1

New member
קודם כל מזל טוב
התשובה שלי:

הבר מים לא מרתיח ל100 מעלות כך שצריך להרתיח בכל מקרה. היתרון בבר שהמים עוברים סינון מסויים ובגלל שהם כבר חמים יקח פחות זמן להרתיח. אני הרתחתי מים ועשיתי סטריליזציה לבקבוקים והמוצצים בחודשים הראשנים וזו גם המלצת הרופאים, לא ויתרתי מרות שאצלי היתה כמות כפולה להתאומים.
אם עובדים בשיטתיות זה לא נורא, קניתי לפחות 4-5 בקבוקים כך שיצא להרתיח רק פעם ביום לי ולבעלי/למטפלת. את המים שרתחו בקומקום הנחתי שיתקררו , כשהיו פושרים מזגתי בבקבוקים לפי הכמות הדרושה למנה בהתאם לגיל התינוק. בכל ארוחה הייתי צריכה רק להוסיף את כמות הפורמולה לערבב וזהו. אפשר גם לחמם את המים מעט במיקרו אבל לפני הכנסת הפורומולה!!!! אצלי לרוב המים היו תמיד בטמפ' החדר.

לגבי בר מים אני רכשתי תמי 4 לפני שנה ואני בינתים מרוצה. היתרון שיש בו לא רק סינון אלא גם מים קרים וחמים מה שמייעל וחוסך עבודה מייגעת בחיי היום יום. הילדים כבר למדו לגשת ולקחת לעצמם מים לבד.
 

Navva

New member
לתמי 4 בנוסף לסינון יש מנורת UV שגם מחטאת את

המים. אך חיטוי UV אינו מספיק, לחיטוי /פיסטור המים אין צורך ב 100 מעלות.
 
בר מים

זו אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו בחיים, אנחנו שותים הרבה יותר מים מאז שיש לנו את התמי 4 שלנו.
אבל בנוגע לבקבוקים הוא לא יעיל בכלל כי הוא רק מסנן את המים אבל לא מרתיח אותם לגמרי ואם בסטריליזציה לתינוק בן יומו עסקינן לא הייתי לוקחת את הצ'אנס ומסתפקת בזה וגם לא במים מינרלים אלא רק במים רתוחים מורתחים. שמעתי על יותר מדי סיבוכי מעיים בעקבות זה.
 

Meir Ziso

New member
אז ממה שאתן אומרות

אני מבין שכך או כך המים יצטרכו לעבור סטרילזציה, ככה שבין אם זה בר מים או מסנן זה לא כזה משמעותי.
דבר נוסף לגבי בר מים, עדיף ללכת על תמי4 מי עדן ג'נרל בר? שיהיה מתקן סטנדרטי פשוט, ומחיר טוב
 

דינהלה1

New member
הבחירה שלי

אני לא יכולה לראות את סוג המתקנים שכרוך בהזמנת ג'ריקנים של מים מינרלים...זה תופס מקום בבית, ובעיני מכוער ולא פרקטי, בחישוב סופי המים יותר יקרים מאשר אם קונים את המים המינרלים בבקבוקים רגילים בסופר וזה בדוק. בהתחלה הם מפתים את הלקוח עם מחירים נוחים ועם הזמן מעלים אותו. יש שמועות גם שהמים הם לא באמת מינרלים...
אני מכירה רק את התמי 4 . היתרון שיש בו מים חמים ומסוננים וקרים זמינים כל הזמן, המים החמים מספיקים לקפה וגם אם צריך להרתיח לוקח פחות זמן.
 

sisi4561

New member
ממליצה על בר מים

גם אני כמוך התלבטתי, להרתיח מים זה לא פרקטי... באופן כללי אני חושבת שבר מיים ממש יכול להקל ועדיף. בסוף קנינו מתקן מים דרך שירות פלוס, הם מבטיחים שירות איכותי והאמת שגם זמינים ומהירים, כך שאני ממליצה לבדוק לגבי האפשרות הזו.
 
למעלה