אחרי הצהריים טובים .

אחרי הצהריים טובים .

כבר הגיעה זמן מישמרת צהריים . מי עובד היום בפורום במישמרת זו ? נא לידפוק כרטיס . וחוץ מזה , השאלה לשעה הזאת : מי כבר אכל ארוחת צהריים ? ומה הוא אכל ? התפריט שלי היום היה קציצות עם אפונה , אורז עם אפונה , וסלט ירקות , עם מלח שמן ולימון . מה איתכם ? יש לי עוד הרבה מה ליכתוב . חבל שעוד כמה שעות צריך כבר ללכת לישון . אבל ניראה לי שגם הערב אעשה הפסקה . מה איתכם ? יש לי תחושה שכולם ישנים עכשיו , או מחוץ לפורום . אני טועה ?
 
למעלה