אחרי הכל.....

יערית

New member
אחרי הכל.....

הילדה נשפכה...בבכי תמרורים(זה החום העייפות או אני?) הילד שוכב מול הטלויזיה במנוחת לוחמים
אני כבר הספקתי לשטוף את שארית הכלים(תודה לאביטל..),לאכול את שאריות האבטיח החם,וכמובן לנשנש לי איזה פרי צונן.. מחפשת פינה מוצלת בביתי,ארור האיש שגנב לי את המזגן!!!! וידידותיי להבא אני מבטיחה אירוח שכולו רק אני ואתם ..הילדים מחוץ לתחום האירוח או שנחכה עד שיגדדלו. בסה"כ בין תנוחה לתנוחה שמצאתי איתכן היה לא רע נכון??
מצטערת על החוסר שקקט..אבל אלו הם הנסיכים שלי
וזה מה שהיה. יערית-זקוקה לאמבטיה קררההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
 

avitalp

New member
היה נהדר, יקירתי...

והנסיכים שלך מתוקים להפליא.... מה שקרה לך היום קורה לכולנו... מקווה שגם את הלכת לנוח קצת. אני בדרך... ושוב, תודה. אביטל
 

יערית

New member
תודה מקסימות(חנפניות להפליא)

אך אני לא מצליחה לנוח מעט.. הילד רוצה אותי סביבו... אני חושבת כבר על הפעם הבאה השקטה יותר... יערית שולחת הרבה
 

אור-לך

New member
הנסיכים שלך...

הם משהו!!! ואת לא צריכה להתנצל על חוסר השקט (מי כמוני מכיר אותו...). היה אחלה! (במיוחד הקניידלעך...) בפעם הבאה, במקום אמבטיה קרה, פשוט תבואי איתנו לים - הם ירגעו תוך שניה. אור (שעדיין לא מבינה את עניין גניבת המזגן...).
 
למעלה