אחרי הכל.....
הילדה נשפכה...בבכי תמרורים(זה החום העייפות או אני?) הילד שוכב מול הטלויזיה במנוחת לוחמים
אני כבר הספקתי לשטוף את שארית הכלים(תודה לאביטל..),לאכול את שאריות האבטיח החם,וכמובן לנשנש לי איזה פרי צונן.. מחפשת פינה מוצלת בביתי,ארור האיש שגנב לי את המזגן!!!! וידידותיי להבא אני מבטיחה אירוח שכולו רק אני ואתם ..הילדים מחוץ לתחום האירוח או שנחכה עד שיגדדלו. בסה"כ בין תנוחה לתנוחה שמצאתי איתכן היה לא רע נכון??
מצטערת על החוסר שקקט..אבל אלו הם הנסיכים שלי
וזה מה שהיה. יערית-זקוקה לאמבטיה קררההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
הילדה נשפכה...בבכי תמרורים(זה החום העייפות או אני?) הילד שוכב מול הטלויזיה במנוחת לוחמים