אחרית דבר הטיול השנתי ושאלה:
שלום לכולם, תודה על העצות בשרשור הקודם.
שלשום המורה שאלה בכיתה את התלמידים מי יוצא לטיול, מתברר שרק חצי כיתה מתוך 40 תלמידים, שזה מראה עד כמה הכיתה אינה מגובשת, בשאר הכיתות יוצאים כמעט כולם. (אפילו מדורת ל"ג בעומר השנה פעם ראשונה הילדה לא תעשה במסגרת כיתתית כי הכיתה לא עושה כמסגרת אחת) .
טוב לעזוב כיתה כזאת.
שאלה למנוסות : אנחנו עומדים לפני ועדה באגף החינוך העירוני כדי להעביר את הילדה ביה"ס אחר בגלל קשייה החברתיים ולאפשר לה דף חדש בלי "שאריות ילדים" מהיסודי.
העירייה ידעה את המחנכת והיועצת, הם שוחחו עם הילדה, הבנתי שתהיה נציגות של ביה"ס בוועדה, זה לא מבשר לי טובות.
מישהי הייתה בוועדה כזאת? אשמח למידע ועצות אם יש.
תודה שוב.
שלום לכולם, תודה על העצות בשרשור הקודם.
שלשום המורה שאלה בכיתה את התלמידים מי יוצא לטיול, מתברר שרק חצי כיתה מתוך 40 תלמידים, שזה מראה עד כמה הכיתה אינה מגובשת, בשאר הכיתות יוצאים כמעט כולם. (אפילו מדורת ל"ג בעומר השנה פעם ראשונה הילדה לא תעשה במסגרת כיתתית כי הכיתה לא עושה כמסגרת אחת) .
טוב לעזוב כיתה כזאת.
שאלה למנוסות : אנחנו עומדים לפני ועדה באגף החינוך העירוני כדי להעביר את הילדה ביה"ס אחר בגלל קשייה החברתיים ולאפשר לה דף חדש בלי "שאריות ילדים" מהיסודי.
העירייה ידעה את המחנכת והיועצת, הם שוחחו עם הילדה, הבנתי שתהיה נציגות של ביה"ס בוועדה, זה לא מבשר לי טובות.
מישהי הייתה בוועדה כזאת? אשמח למידע ועצות אם יש.
תודה שוב.