אחריות של NIKON בארץ.

maxos

New member
אחריות של NIKON בארץ.

כמה שהבנתי יש לניקון אחריות בין לאומית. משהו יודע אם זה תקף גם בארץ (במילים אחריות האים פוטו הדר מקבל מצלמות שניקנו בחו"ל)? אולי משהו ראה באחד האתרים של ניקון איפה כתוב שיש אחריות כזאת?
 

noy levin

New member
בארץ לא מכבדים אחריות בינלאומית

אם אין אחריות של הדר, חבל לך על הזמן. יש כאן ליבואנים כאן הסכמים מאד מוזרים עם היצרנים. נכון שב -B&H רשום אחריות בינלאומית אבל משפחת אינדיצקי עוד לא שמעה על זה.
 
גם אני עם אותה בעיה באולימפוס

ולכן גם נעלמתי מהפורום, אין לי עם לצלם
 
יש תעודה מיוחדת לכך ובה מפורטים

כל המקומות הכלולים באחריות.צריך לוודא שהדר מופיעים בה.מוצרי ניקון הנרכשים באירופה,יש בהם אופציה זו.לגבי ארה"ב:צריך לברר.
 

ir17

New member
ואם צריך תיקון הם מתקנים?

שלפחות דאגה אחת תרד לי מהראש
 

noy levin

New member
בוודא שכן

המעבדה נמצאת ברחוב אחד העם ולאחר התיקון אתה מקבל אחריות על מה שתיקנת.
 

nightjar

New member
אחריות

האחריות הבין לאומית אמורה להיות תקפה גם בארץ. לפני כ 8 שנים קניתי מצלמת ניקון באוסטרליה ותיקנתי אותה תחת האחריות בהדר. אבל צריך לוודא שהאחריות היא אכן בין לאומית. לא כל כרטיס מקורי של ניקון מספק אחריות כזו, לעתים מדובר באחריות מקומית בלבד.
 

10101

New member
בעיקרון... יש כרטיס אחריות לכל

מצלמה שמפרט מקומות בעולם וחברות אחראיות. אם יש ברשותך אחד כזה, ופוטו הדר רשומים שם, אתה עומד במסגרת העיקרון. באופן מעשי, Welcome to Israel. בעולם מכנים אותנו: War Zone (איזור מלחמה). הם, בעולם בטח מתכוונים למלחמה שאנחנו מנהלים מידי יום על הזכות שלנו לעמוד על העקרונות. ישנו סיכוי יותר מהסביר שתידרש למאבק שיכלול מכתבים לניקון...
 

noy levin

New member
לא יותר פשוט

להרים טלפון לאחד האינדיצקים ולשאול אותו בעניין?
 

maxos

New member
בקשר לB&H...

אני רוצה לקנות את הD100 ואני במיקרה בניו יורק עוד שבועיים. המחירים שם הם ללא מס נכון? איזה מס חוץ ממכס אני צריך לשלם?
 

10101

New member
כ 8%. ועל פי החוק יש להצהיר בכניסה

לארץ ולשלם מע"מ.
 

noy levin

New member
תפסיק כבר עם זה

אחרים ואני התנסינו. דנו בזה כבר ואתה בשלך. אתה סתם מפחיד אנשים כאן.
 

noy levin

New member
למה אתה מתעקש

כבר דיברנו על זה היו פה חברים שהגיעו עם מצלמה דיגיטלית על הצוואר חלק שאלו את המוכסים ובקשר אליי, הם אפילו לא בדקו, רק אמרו שהיא דומה לחללית. די להפחיד פה את כולם, יש לי 16 יציאות לחו"ל מינואר (עבודה) ומעולם לא דיברו איתי על מצלמות. אני תמיד יוצא עם זוג רפלקס ואחת וידאו. וממש אי אפשר לדעת אם זה דיגיטלי או לא. אז די.
 

noy levin

New member
בארה"ב אין מיסים

הם ויפן. קפיטליזם טהור. אין מכס על מצלמות שקנית בחו"ל ומי שיאמר אחרת משקר לך. נושא זה נידון בפורום ולא רק אני אלא גם אחרים שביררו בנתב"ג, נאמר להם שאין מכס על מצלמות וזה סופי. אני אפילו נבדקתי והייתי עם מצלמה באריזה שלה. חדשה חדשה ולא אמרו לי כלום.
 
נוי,בפורום משתפים אנשים במידע

ולא מטעים אותם.הנסיון שלך הוא לא כמו נסיונם של האחרים, לכל אחד נסיון משלו וכל אחד מעלה אותו כאן. על שואל השאלה לקחת את כל הדברים הללו בחשבון ולעשות את השיקול שלו. ואני בכלל שמעתי שבקנייה במקום, בחנויות אחרות מוכרות אף הן, המחיר הוא יותר נמוך מזה שהם מפרסמים באינטרנט,אבל גם זה נתון משתנה, והוא משתנה גם ממקום למקום,ומיום ליום. בכל אופן בניו יורק יש מיסים מקומיים שאותם ניתן לקבל חזרה בעת היציאה מנמל התעופה, עם הצגת האישורים המתאימים.
 

10101

New member
לי לצערי אין קשרים עם המוכסים...

אני נשאלתי פעמיים (במסלול הירוק) לעניין ציוד הצילום שברשותי, ואני די הייתי שמח שהיתה ברשותי חשבונית הרכישה בארץ. לעניין הסיפור האישי, נתתי. לעניין החוק היבש, זה החוק, ואני לא מנסה להתווכח עם נוי. לעניין מחירי אינטרנט... בהרבה מהחברות, האתר אינטרנט מנוהל ע"י חברה שונה מהחברה שמנהלת את החנויות, ובדרך זו יתכנו שינויים, אולם במיקוח קל (מספיק הדפס מהאינטרנט/הצעה מהחנות) הם תמיד מיישרים קו למחיר הזול. דוגמא: רשת Ritz במרילנד ארה"ב, מחירי האתר זולים מהחנות. אם תבואו עם הדפסה מהאתר, תקבלו את אותו מחיר. ב B&H המחירים בכל בדיקה שעשיתי היו זהים.
 

maxos

New member
אוקי אז תנו לי להבין...

נניח שאני קונה מB&H את הD100. המצלמה מופיעה באתר במחיר של 1999 $. המחיר הזה הוא ללא שום מס. למחיר הזה מוסיפים לי 8.5 % מס בגלל שקניתי בניו יורק (לפי האתר) ולא ניתן להחזיר את המס הזה בשום מקום. עכשו. למחיר הזה גם מוסיפים לי VAT, שזה המע"מ שלהם שאותו אני כן יכול להחזיר בשדה. זהו. כך אני מבין את הבירוקרטיה של הקניה מB&H. בהתחשב בעובדה שאני ממש לא מתכוון לעבור במסלול האדום!!! בבקשה תקנו אותי אם אני טועה....
 

noy levin

New member
1999 דולר בדיוק.

בארה"ב אין מע"מ. את המע"מ המציאה דנמרק ב-1952 ושאר העולם הלך בעקבותיה מלבד ארה"ב ויפן. תתקשר למכס ותראה שאין שום מכס על מצלמות סטילס בישראל. הנושא הזה בדוק וסגור מכל הכיוונים. אם אתה לא מאמין, או שתתקשר או שתאל בנתב"ג. המכס בוטל לפני כמה שנים. ושוב פעם, אין בארה"ב מע"מ ורוב האמריקאים אפילו לא יודעים מה זה. מן המפורסמות הוא שכשנשאל בוש בתקופת הבחירות מה זה מע"מ. הוא לא ידע מה זה.
 
למעלה