אחריות המשטרה לחלק מתאונות הדרכים.

  • פותח הנושא resh0
  • פורסם בתאריך

resh0

New member
אחריות המשטרה לחלק מתאונות הדרכים.

עד לפני שנה נהגתי כ 5000 ק"מ לחודש בכבישי ישראל. יצא לי לראות תאונות רבות ו"כמעט תאונות" רבות. אמנם אייני מומחה לתחבורה, אבל אלו המסקנות ממה שאני חוויתי. 1. משאיות ואוטובוסים: כאשר אלו נוסעות במסלול השמאלי וחוסמות את שדה הראייה תוך נסיעה איטית. הנהגים הנוסעים מאחריהן חתוכים ימינה ושמאלה כדי לעקוף מימין או להמתין לרגע המתאים ולעקוף משמאל... נהיגה עצבנית שבמו עיני ראיתי כיצג גרמה לתאונות שרשרת. המשטרה לא אוכפת מספיק את החוק האוסר בנסיעה בנתיב השמאלי שלא לצורך עקיפה. 2. מכמונות הלייזר: רק בישראל קיים המושג: "נחכה לך בסיבוב". השוטרים עם רובי הלייזר מחכים לנהגים העבריינים בדיוק לאחר הסיבוב, זאת למען שהנהג לא יבחין בהם בעוד מועד. ואז... הנהגים עוברים את הסיבוב ומולם עומדת המכמונת... מהי הפעולה האינסטנקטיבית? נכון! לחיצה בהולה על הבלמים! ואז... איבוד שליטה במהירות, רכבים שאחרי הרכב נאלצים לבלום גם, תאונות שרשרת!!! כמעט תאונות שרשרת... במיוחד כאשר ראיתי שלפעמים קופצים השוטרים לכביש כדי לעצור את הנהג העבריין... רב הנזק על התועלת!!! אבל כנראה שאת המשטרה מעניינת רק הקופה. לסיכום: כאשר מדובר בתאונות דרכים בנסיעה בין-עירונית, מסקנתי היא שהמשטרה היא זאת האחראית ברוב התאונות!!! עוד סיסה טובה מדוע להפריט את מערך אכיפת חוקי התנועה בישראל.
 
למעלה