D a v i d o f f
New member
אחריות במוסך לא מורשה
טעות שנעשתה וכך היה - כשקניתי את אופנועי (KLE) חדש, יצא לי לדבר עם מספר מוסכים ואמרו שהחוק החדש לא מחייב אותי לטפל במוסך של היבואן (מטרו). אני לא התלהבתי לטפל במטרו ממספר סיבות (סלידה שפיתחתי אליהם, היותם יקרים, ומוסך אחר שפיתחתי איתו יחסים טובים). בשלב יותר מאוחר שמעתי שבאמת יכול לטפל במוסכים לא מורשים, אלא חוץ מאשר קוואסאקי. בכל מקרה, התחלתי לטפל באופנוע שלי במוסך אחר, מוסך שהינו מורשה עופר אבניר. את כל הטיפולים בדקתי שעשה על פי הספר, ואם היה צריך להחליף חלקים ספציפיים - רק למקוריים. מפה לשם, אני עומד לפני טיפול 12,000. והמוסך שאיתו אני עובד - על אמת, מצטער שהתחלתי לעבוד איתו. עדיף היה ללכת על מטרו. תחושה פנימית שלי שהמוסך שאיתו אני עובד ימצא לי בלאי שלא קיים בשביל להרוויח עוד פרוטות עלי (לדוגמא 'רפידות'). אז מה אני צריך לעשות עכשיו - האם אני יכול לחזור למטרו והאחריות לא תיפגע, או שצריך להמשיך במוסך הקיים עם יד על הדופק ובמקרה שתהיה בעיה כלשהי אז תהיה באחריותו כמוסך המטפל ? תודה
טעות שנעשתה וכך היה - כשקניתי את אופנועי (KLE) חדש, יצא לי לדבר עם מספר מוסכים ואמרו שהחוק החדש לא מחייב אותי לטפל במוסך של היבואן (מטרו). אני לא התלהבתי לטפל במטרו ממספר סיבות (סלידה שפיתחתי אליהם, היותם יקרים, ומוסך אחר שפיתחתי איתו יחסים טובים). בשלב יותר מאוחר שמעתי שבאמת יכול לטפל במוסכים לא מורשים, אלא חוץ מאשר קוואסאקי. בכל מקרה, התחלתי לטפל באופנוע שלי במוסך אחר, מוסך שהינו מורשה עופר אבניר. את כל הטיפולים בדקתי שעשה על פי הספר, ואם היה צריך להחליף חלקים ספציפיים - רק למקוריים. מפה לשם, אני עומד לפני טיפול 12,000. והמוסך שאיתו אני עובד - על אמת, מצטער שהתחלתי לעבוד איתו. עדיף היה ללכת על מטרו. תחושה פנימית שלי שהמוסך שאיתו אני עובד ימצא לי בלאי שלא קיים בשביל להרוויח עוד פרוטות עלי (לדוגמא 'רפידות'). אז מה אני צריך לעשות עכשיו - האם אני יכול לחזור למטרו והאחריות לא תיפגע, או שצריך להמשיך במוסך הקיים עם יד על הדופק ובמקרה שתהיה בעיה כלשהי אז תהיה באחריותו כמוסך המטפל ? תודה