אחלה שעה לקום בה תמידד תזכר אסור לישון "כי מאוחר"
L latino1302 New member 24/4/04 #3 אלוהים משעמם לייייייי!!!! בוקר טוב עכשיו חזרתי מקוביX היה טוב ליראות את הממוטה הזאת בוקר טוב
K k0biX1303 New member 24/4/04 #5 אתה היחיד שטורח לבוא לכאן... סליחה וגם בנגו וכמובן האלי לוזון שלנו מנתניה
ד דרור סלומון New member 24/4/04 #6 בוקר שבת מתחיל ב- 6:00 !! בתפריט: סיום פירוק מתלים אחוריים. - רם, תודה על האלן 17, ה- IRS התפרק כמו חמאה. למעשה נשארה רצפה מפורקת לגמרי, תמונות בהמשך.
בוקר שבת מתחיל ב- 6:00 !! בתפריט: סיום פירוק מתלים אחוריים. - רם, תודה על האלן 17, ה- IRS התפרק כמו חמאה. למעשה נשארה רצפה מפורקת לגמרי, תמונות בהמשך.