אחיי ורעיי

אחיי ורעיי

כבר גיליתם את נפלאות ה Facebook? התעדכנו עוד היום בדבר הגדול הבא (בעצם, הוא כבר די הווה). www.facebook.com זהירות! זה ממכר!
 

touti

New member
תיקון לקישור:)

לא הבנתי מה ממכר, לראות פרצופים של אנשים? תעלה על אוטובוס...
 
אם זו שאלתך

ניכר שאין לך ממש מושג במה מדובר. הרשמי, והכירי את הפלא לאיטך. יודעי דבר מכנים את האתר הזה כקומונה החברתית הגדולה ביותר מאז המציאות. אגב, איך זה שנעלמת לך מהמסנג'ר? קרה משהו?
 

odery

New member
אז זהו

שהפייסבוק משיק את גרסתו העברית אוטוטו ומר שלומי פצח במסע יחסי ציבור
 

odery

New member
האם התקשורת הוירטואלית

לא משבשת את התקשורת הבין אישית הישנה והטובה,מחקר שהתפרסם בשבועות האחרונים ומחברו רואיין בגל`צ מצביע על נתונים חד משמעיים הן בישראל והן בארה``ב על כך שקהילות וירטואליות אינן ברות קימא,אלא אם כן הן ניזונות ממפגשים קבועים במציאות,פייסבוק היא קהילה כזו,שהחידוש בה כובש,אך רק הזמן יוכיח האם הגדרתה כקומונה חברתית לא היה יומרני מידי.
 
אלא שיש ליצור הבחנה חשובה

בין קהילה וירטואלית כגון זו הקורמת עור וגידים בפורום, לבין זו שמציע פייסבוק. השאלה כמובן מה קדם למה. כאן נוצרה קהילה וירטואלית ולאחר גיבושה הגיע שלב היציאה מהוירטואליות למציאות. בפייסבוק הדברים עובדים הפוך. מטרת האתר הוא לשמר קשר שכבר קיים, שעה שאתה יוצר את רשימת חבריך מן המציאות ודרך האתר שומר על הקשר עימם. לא ניתן לכנות זאת קהילה וירטואלית כלל ועיקר, שהרי אין היא וירטואלית במקורה. החידוש בפייסבוק הוא דווקא בזה שאין שם את מימד האנונימיות. אתה מי שאתה ללא כחל וסרק, וחבריך ומודעיך שם מוכרים לך. מובן שפייסבוק עשוי להפוך גם למדור הכרויות עם הזמן (חינמי, יש לציין), אך אין ייעודו המקורי.
 
למעלה