אחח...אחח... בליזארד.

Shaye87

New member
אחח...אחח... בליזארד.

אני חודשים (ממש חודשים, לא מגזים) עושה את ZG בכל הזדמנות... בתקווה לזכות בטייגר. בד"כ אני עושה לזה SOLO, אבל אתמול חבר רצה להצטרף... הוא עשה את ZG אולי 10 פעמים בסה"כ, אי פעם. אתם יכולים לנחש את ההמשך... דווקא בפעם שאני לא לבד...
 

Shnitzelx

New member
lol איזה כיף לו

ממש בימים האחרונים חשבתי גם ללכת לנסות להשיג אותו לפני שיבוא deathwing וישמיד הכל. אני מקווה שיקרה לי אותו דבר P:
 

Fanty S

New member
ככה זה...

אני הכרתי איזה לוחם נוב מעצבן ממש שקיבל את שני המאונטים של ZG באותה ריצה ואת שני המאונטים של OS+3 אחד אחרי השני. ואז מכר את החשבון שלו... אנשים לא יודעים להעריך כלום.
 

Fanty S

New member
אגב, (מיני ספוילר לקטא)

ZG הולך ביי ביי :( הם אמרו שהם מסירים אותו בתור רייד. לא אמרו עדיין מה יהיה איתו.
 

Nadavvitlam

New member
ZG זה נקודה מאוד מאוד כואבת...

עשיתי את הבוס של הטייגר כבר עשרות אם לא מאות (לא אני לא מגזים) פעמים... אני 5K Rep רחוק מExalted עם הזנדלאר... (רק מלהרוג את הבוס הזה בלי TRASH ובלי שום דבר אחר חוץ מהבוס הזה) עדיין אין טייגר... אני מאוד מאוד קרוב לשלב של להתייאש מזה ולהפסיק ללכת...
 

Aounty

New member
אני איתך בקטע הזה.

את הרפטור יש לי והוא חמוד אבל אני רוצה את החתול!
 

Aounty

New member
יש לי אחד כשאונטי היה באליאנס.

זה היה לפני יותר משנה. ואז היה לי את החתול PVP... אני מתגעגע לגרפיקה של החתולי. עכשיו החתולי הוא סוס שלד מכוער.
 

Fanty S

New member
אתה מכוער :(

הסוסים היו המאונט האהוב עלי עד שקיבלתי את העז החמוד שלי בTBC. האמת היא שעד WOTLK ממש רציתי אחד, ואז יצא הטורניר ויש לי איזה מליון כאלה, אז זה פחות מלהיב. לחתול PVP יש צבע מוזר... אני אוהבת את המפוספס הלא אפי. אבל בכללי המודל שלהם קצת מעוות.
 
למעלה