אחח...אחח... בליזארד.
אני חודשים (ממש חודשים, לא מגזים) עושה את ZG בכל הזדמנות... בתקווה לזכות בטייגר. בד"כ אני עושה לזה SOLO, אבל אתמול חבר רצה להצטרף... הוא עשה את ZG אולי 10 פעמים בסה"כ, אי פעם. אתם יכולים לנחש את ההמשך... דווקא בפעם שאני לא לבד...