אחותי החרייה!!!!!!

אחותי החרייה!!!!!!

פעם שנייה פה.. במרכזון... ולא רואה אותך... OK אין בעייתיות בדבר! חחחחחח(אין לי שמץ מה אמרתי איזה דבר?!) הקיצר... הכל רשום....!!
 
למעלה