מקופלת לבנה נה נה
New member
אחותי החרייה!!!!!!
פעם שנייה פה.. במרכזון... ולא רואה אותך... OK אין בעייתיות בדבר! חחחחחח(אין לי שמץ מה אמרתי איזה דבר?!) הקיצר... הכל רשום....!!
פעם שנייה פה.. במרכזון... ולא רואה אותך... OK אין בעייתיות בדבר! חחחחחח(אין לי שמץ מה אמרתי איזה דבר?!) הקיצר... הכל רשום....!!