אחד בא לרופא,

קשוח31

New member
אחד בא לרופא,

"דוקטור, כל לילה אני מרטיב במיטה" "למה ?", שואל אותו הרופא "תראה", אומר לו האיש, "כל לילה בא אליי גמד בחלום ושואל אותי, פיפי כבר עשית ? אני משיב לו שלא. אז הגמד אומר לי שהגיע הזמן לעשות" "אין בעיה", אומר הרופא, "פשוט תשיב לו שכבר עשית" למחרת שוב בא האיש אל הרופא "מה, לא נפתרה הבעיה ?", שואל אותו הרופא "הבעיה ההיא נפתרה", משיב לו האיש, "אבל יש בעיה חדשה. הגמד בא אליי בלילה ושאל אם כבר עשיתי פיפי. עניתי לו שכן, אז הוא שאל אותי: וקקי ?"
 
למעלה