אחדות השמאל

אחדות השמאל

אם יש דבר אחד שאני לא מבינה זה למה ישנה העוינות הזאת בשמאל. אני לא באה להאשים אף אחד כי העוינות נמצאת בכל התנועות אבל ישנה איזשהי התנשאות של שמאלנים אל שמאלנים אחרים. אני לא מבינה מה הצורך הזה בשליטה, בבלעדיות על הזרם. המטרה כאן היא לא תחרות אגו בין כל מני תנועות שונות. לכולנו יש פחות או יותר אותה מטרה (וגם אם לא, זאת סיבה לזלזול שיש לנו אחד כלפי השני?) פשוט לכל אחד דרכים אחרות להשיג אותה. ויהיה הרבה יותר קל להשיג את המטרה המשותפת הזאת אם נתאחד. ווב אני לא מאשימה את נוער מרצ חס וחלילה זאת תופעה רווחת בכל תנועות השמאל (גם אצלנו). וארצה לסיים במטאפורה קורעת לב: כפי שכל תנועות חובבי ציון התאחדו בקונגרס הציוני והקימו את מדינת ישראל אנו נתאחד ונשיג שלום במזרח התיכון. וד"א- למה יש לנוער מרצניקים מסוימים נטיה להשתלט על מגפונים בהפגנות מסוימות, לחנוק כל יוזמה פרטית לססמאות ולהפוך אקט מחאתי ללא כיפי במיוחד? (ראו המשמרת מול הקריה יום שישי האחרון).
 
למעלה