אז

Silver Spirit

New member
אז

יש לי עוד שאלה.. באתר של ביה"ס לברמנים "זמן אמיתי" נאמר שהם מבטיחים לסדר לבוגרים מקום עבודה האם נכון הדבר? (השאלה, כמובן, מובנה למי שסיים ללמוד שם, אם יש פה מישו כזה) אה..ועוד שאלה.. מותר לי בכלל לשאול שאלה כזאת?
 

D r a m b u i e

New member
בוא נגיד ככה

להתחייב על עבודה זה קל מאוד. יש עבודה בארקפה, רוצה? יופי! מה? לא רוצה? טוב, אנחנו את שלנו עשינו... מבין את הראש? אל תבנה על זה. אף אחד לא ייתן לך בר טוב עם כפית לפה.
 

Jack Daniel

New member
../images/Emo96.gif../images/Emo185.gif להפעיל

מכונת שוקוצ'ינו בקפה ארומה אתה מסוגל? לא?! תלך למזוג גינס בטמפל בר, סתם סתם, באמת.... שהם עוד יסדרו עבודה במקום טוב (אם בכלל), אל תאמין לפרסומות וחוץ מזה יש אינפלציה של ברמנים עכשיו....והקייץ מתקרב ואני מצפה לראות את ילדי בעל הביית מברמנים (תרשה לי להמליץ לך על כהילה ספרייט)
וזה יהיה בדיוק כמו חלוקת הדואר ע"י בני הדוורים.... (דרמבואי חידדתי את דבריך והענקתי להם פן סאטירי)
 
למעלה