אז...

  • פותח הנושא lilo
  • פורסם בתאריך

lilo

New member
אז...

מה עם הרעיון שלי?! טוף... אני זזה להיתקלח ולישון... מישהו צריך לעבוד מישמרת בוקר ראשונה מחר... ותנחשו את מי דופקים?! אותי!!! הפלוס היחיד הוא שגם מסיימים מוקדם... יאללה... לילה טוב לכולם... לילו (שמחה להיות פה)... :)
 

Lord_of_Code

New member
בייגל....

תסבירי לה שפה זה פורום אוכל... מעניין איפה היא עובדת?... מה שנקרא...גומרים..הולכים מזועזע.
 

lilo

New member
תודה :)

ובהזדמנות זו... תודה לכל מי שקיבל אותי יפה והיתייחס לקיומי פה... לורד- הבנתי שפה זה פורום אוכל... (אני עדיין לא בלונדיחנית.. אולי בהיזדמנות...), בכל אופן... כן... אצלינו בהחלט מתחילים מוקדם וגומרים מוקדם... מה זה משנה במה אני עובדת?! ולמה אתה שולח את בייגל?! לא יפה מאחורי הגב... לילו (אומרת לילה טוף)...
 

beagle

New member
לילה טוב! גם אני הולכת לישון.

עבודה נעימה מחר! :cool:
 
למעלה