מה עם הרעיון שלי?! טוף... אני זזה להיתקלח ולישון... מישהו צריך לעבוד מישמרת בוקר ראשונה מחר... ותנחשו את מי דופקים?! אותי!!! הפלוס היחיד הוא שגם מסיימים מוקדם... יאללה... לילה טוב לכולם... לילו (שמחה להיות פה)...
ובהזדמנות זו... תודה לכל מי שקיבל אותי יפה והיתייחס לקיומי פה... לורד- הבנתי שפה זה פורום אוכל... (אני עדיין לא בלונדיחנית.. אולי בהיזדמנות...), בכל אופן... כן... אצלינו בהחלט מתחילים מוקדם וגומרים מוקדם... מה זה משנה במה אני עובדת?! ולמה אתה שולח את בייגל?! לא יפה מאחורי הגב... לילו (אומרת לילה טוף)...