אז שוב אני

יערית

New member
אז שוב אני

מוצאת את עצמי לבד, אוריאנה הלכה לי לאיבוד, אני מנוטרלת ממכם שזה משגע אותי, אולי הערב אכנס,רק אולי,אם יהייה לי מקום להתנחל בו. עיצה קטנה לי לכן: אל תשכחו מי אתן! יערית-שיודעת שהחומר כאן הוא מהמשובח ביותר.
 

avitalp

New member
את

אף פעם לא לבד... גם כשאת לא כאן... ואת יכולה להירגע - לרגע לא שכחנו.... רק יש כאן אנשים שלוקח להם המון זמן להבין את מה שאנחנו כבר יודעות מזמן... :cool: אביטל
 
למעלה