אז עברתי היום במרום...

itay zac

New member
אז עברתי היום במרום...

אבל לפני זה, לפני שבועיים קיבלתי רייד 302 20 אינצ', אחלה רייד! באמת אהבתי תצליל למרות שהיא נחשבת למתחילים.. קיבלתי כיסא בן זונה עם רגליים כפולות והראש בצורה כזאת משולשת לתחת.. וסטאנד מאסיבי רגליים כפולות של פרל.. והיום קניתי סאביאן אקספלוז'ן 18 אינצ'... אין לי מקום במיקלט לצלם את כל המערכת.. אז צילמתי רק תקראש.. והלוגו של האקספלוז'ן, שינו אותו, עכשיו זה כמו האיי אקס הרגילי ולמטה רשום אקספלוז'ן..
 

YYZ

New member
תחדש

מצילה באמת איכותית אני אישית לא אהבתי (הייתה לי כזאת איזה שנתיים) אבל אם זה מה שחיפשת אז מצויין תיהנה איתה (לא היום)
 
למעלה