אז עברתי היום במרום...
אבל לפני זה, לפני שבועיים קיבלתי רייד 302 20 אינצ', אחלה רייד! באמת אהבתי תצליל למרות שהיא נחשבת למתחילים.. קיבלתי כיסא בן זונה עם רגליים כפולות והראש בצורה כזאת משולשת לתחת.. וסטאנד מאסיבי רגליים כפולות של פרל.. והיום קניתי סאביאן אקספלוז'ן 18 אינצ'... אין לי מקום במיקלט לצלם את כל המערכת.. אז צילמתי רק תקראש.. והלוגו של האקספלוז'ן, שינו אותו, עכשיו זה כמו האיי אקס הרגילי ולמטה רשום אקספלוז'ן..
אבל לפני זה, לפני שבועיים קיבלתי רייד 302 20 אינצ', אחלה רייד! באמת אהבתי תצליל למרות שהיא נחשבת למתחילים.. קיבלתי כיסא בן זונה עם רגליים כפולות והראש בצורה כזאת משולשת לתחת.. וסטאנד מאסיבי רגליים כפולות של פרל.. והיום קניתי סאביאן אקספלוז'ן 18 אינצ'... אין לי מקום במיקלט לצלם את כל המערכת.. אז צילמתי רק תקראש.. והלוגו של האקספלוז'ן, שינו אותו, עכשיו זה כמו האיי אקס הרגילי ולמטה רשום אקספלוז'ן..