אז ספוילרים

ToryMaster

New member
אז ספוילרים ../images/Emo58.gif

יש לנו שבעה ספרים שנכתבו בשנות החמישים, סרט אחד שיצא לא מזמן, ועוד כמה סרטים בדרך. איך אתם חושבים שהכי נכון להתייחס על גבי הפורום לתרבות סימון הספוילרים, בהתחשב בעובדה שאנחנו לא רוצים להרוס כלום לאף אחד?
 
לדעתי

לא צריך לסמן ספוילרים בכלל לגבי הספרים (והסרטים) מפני שהדבר המעניין/מושך/חשוב בהם אינו חוט העלילה אלא המסגרת, העולם המקביל הזה ומה שהוא מסמל לכל אחד מאיתנו. זה לא כמו הארי פוטר, שהייתי רוצחת את מי שהיה מדליף לי סודות עתידיים (אחרי שהייתי מאיימת ברצח אם לא יגיד לי...) מעולם לא חשבתי שמי מספרי נראניה הוא "מותח" ולכן, לטעמי, אין בכלל אפשרות של קיום ספוילר... מצד שני, אני מכירה את כל הספרים בע"פ וגם את הסרט כבר ראיתי. אולי כדאי שאלה שקראו רק חלק או לא ראו את הסרט יענו על השאלה...
 

Oukami Kun

New member
אני חושב

שלכל ספר מעבר לאמא"ב. ולסרטים כולם עד אחרי X זמן אחרי יציאתם (כמו עם הספר השישי בפאנפיקים).
 
זה די מגביל, לא? בעצם אתה אומר שלכמה השנים הקרובות, הפורום יהיה מוגבל לדיון (פתוח) על ספר אחד, בן פחות מ 200 עמודים. או לחילופין ש 6 מכל 7 שרשורים יהיו מסומנים ב |ספויילר|. יש 7 ספרים בסדרה. שלא כמו הארי פוטר שיוצא בתקופתנו שלנו אחד אחרי השני (והסרטים מייד אחרי הספרים), הספרים האלו נמצאים על המדף שלי מלפני שכמה ממשתתפי הפורום נולדו בכלל - וכולם זמינים בכל חנות ספרים.
 

Oukami Kun

New member
נכון

אבל רוב האנשים שקראו את הספר הראשון מצטרפים לפורום עוד לפני שהם סיימו את כל שאר הסדרה (אני ביניהם), ואני חושב שלמרות שהספר זמין, עדיין עדיף לסמן ספויילרים לספרים שאחרי הראשון. כי אחוז הקוראים שקראו את הספר הראשון מול אחוז הקוראים שקראו אתמספר הקוראים שקראו את הראשון גדול בהרבה ממספר הקוראים שקראו את כולם.
 

O r c h i d

New member
הממ

לדעתי, לסרט לא צריך לסמן ספוילרים- אבל לספרים צריך לסמן ספוילר ולכתוב באיזה ספר הוא מופיע, כדי שמי שלא עבר את הספר הזה ידע לא לקרוא.
 

בבא1

New member
לדעתי צריך

לסמן ספוילרים לספרים ולסרטים עד איזשהוא זמן מיציאתם..
 

בבא1

New member
כן אבל אני נולדתי בתחילת שנות

התשעים והכרתי את הספרעים בשנת המילניום אז לפחות עוד חצי שנה שהכל יהיה מפורסם יותר ואז...
 

ailag

New member
זה לא מדד../images/Emo3.gif

ואני קראתי אותם בערך כשנולדת, קצת קודם אפילו. אז שנינו נסמן ספוילרים בצורה שונה? (לא זוכרת מהם יותר מדי ממילא :) קראתי אותם ביסודי)
 

GK_FF

New member
...................................

תסמנו להכל ספויילרים מה זה השטויות האלה? גם לסרטים גם לספרים, להכל. פשוט תציינו בתחילת כל הודעה לאיזה ספרים\סרטים מתייחסים (אדרבה אם בהודעה יהיה משהו מאוד קריטי, מפתיע וכו').
 

Fairywitch

New member
המממ... תהיה+הצעה:

גם אני תהיתי לגבי זה, עוד בימי הקומונה
לדעתי- לסמן לכל ספר חוץ מאמא"ב, אבל לתקופה מוגבלת, כשבכל חודש נסיר את חובת סימון הספוילר מהספר הבא בסדרה.
 
לי זה לא כל כך משנה

כי אני אף פעם לא מצליח להתאפק ואני תמיד קורא ספוילרים(זו תכונה שאני לא אוהב בעצמי
)
 

מיה אחת2

New member
נו, באמת.

איך ניתן לנהל דיון אודות הוורס תוך סימון ספוילרים אובססיבי? שלא לומר - אני לא רואה מה יש לאדם שחושש מספוילרים לחפש כאן. הסדרה מעניינת אתכם מספיק כדי לדון בה; וודאי צרכתם מספיק חומר ע"מ לקחת חלק מהותי בדיון. לא מדובר בפורום ה"פ שבו יש להתחשב בקצב הקריאה האינדיבידואלי של חברי הפורום. כרוניקות נרניה התפרסמו אי שם בשנות החמישים - מפתיחת הפורום ואילך, דומני שההצטרפות אליו תלויה במידת העניין של הקורא הספציפי.
 

ToryMaster

New member
אני מסכימה איתך

אם כי אני מסכימה גם עם חנה, אבל שוב, נדמה לי שאף שיטת סימון לא תספק את כולם.
 

otollo

New member
אבל..

קודם כל מזל טוב עם הפורום! באמת הגיע הזמן שיהיה פורום לנרניה! ובנוגע לספוילרים... אני מבין שהספרים יצאו בשנות החמישים והכל, אבל כרגע הם יצאו ביציאה מחודשת כמו שכולם יודעים והם מושכים המון תשומת לב.הרבה קוראים אותם אז אם לא נסמן ספוילרים אז הקוראים החדשים(ואני מניח שיש די הרבה כאלה) לא יוכלו להכנס לפורום מפחד לספוילרים..ולעומת זאת , אלה שכבר קראו...אני יודע שזה מעצבן , אבל לפחות לזמן מוגבל לסמן בהודעה ספוילר...
 
למעלה