אז מצלמה יש בתיק

אז מצלמה יש בתיק

דיגיטלית אבל מעפנה מדבקות לשמות יש גם כלים חד פעמיים יהיו עוד 3 שעות רשימת של כל הנוסעות באוטו יש גם (זה מתחיל להיות כמו טיול שנתי) סיגריות- צריך לקנות. (לא לצעוק עלי, אני לא מעשנת ליד הריוניות).
 

דפי26

New member
נועה,אם זה טיול שנתי אז אני רוצה

מוראל,שירונים ורמקול ליד הנהג שאפשר לשיר.מותר להביא ווקמן ?
 

אמיקה

New member
מוזיקה !!!

להביא קסטות ?
ארגנתי רשימת טלפונים המפקדת אקה. אני ליד הנהגת!
 
CD יתקבלו בברכה

לגבי השירונים, לא לצחוק, חיפשתי את אלו מהטיול השנתי של החברה אבל לא מצאתי
 

keren1877

New member
../images/Emo6.gif ענק...

אולי גם תקשרי לטמבון האחורי פחיות משקה שיעשו רעש בדרך?...
 

Hadar p

New member
איזה מטורפות אתן../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif איזה כיף

לכן...ואיזה באסה לי.... אגב את יכולה בכל תחנה צפצף כמו שעושות מוניות השרות ולראות מי יעלה....
 
למעלה