אז מה?

y a l d a 1 7

New member
אז מה?

אני אפתח עוד הודעה? ושוב אספר שקשה לי? ושעצוב לי? וככה שוב הכל ימשך? ועוד שנה של בדידות כאן... קשרים שכאלה לא מוצלחים ואמשיך להתאכזב אסגר בתוך עצמי אתנתק מהעולם אשנא את עצמי ואקלל את כל כולי- פנים וחוץ... המראה המכוער הזה, התעסקות בשומן, האוכל... הפנימיות הזאת- הכ"כ לא מוצלחת- שאף אחד לא חושק בה מה אני בכלל שווה? נמאס לי מעצמי כבר נמאס לי להתעסק בכ"כ הרבה דברים ומחשבות ונמאס לי להיות ובא לי לברוח רחוק מכאן למקום שפשוט אין אין את כל זה אין אותי כי כ"כ קשה לי. אני מרגישה דחוייה בעולם הזה. גם שאנשים יראו לי נוכחות פיזית אני לא אגיש שהם פה. אני לגמרי כאן לבד וזה יותר מידי זמן. ...
 
למעלה