אז מה

שלום חן

New member
אז מה ../images/Emo35.gif../images/Emo5.gif

אם הוא לא היה בעליו של ביתר י-ם והפ' י-ם לא היו רודפים אחריו
גם כן המשטרה הזו, לא יודעת לשמור באצטדיונים אבל לרדוף אחרי בן אדם הם טוב מאד יודעים
 

יואב ק.

New member
מה יש לך מלבייב?

לבייב מוכר לא מאתמול ועסקיו ידועים לכולם. גאיידמק פשוט בא משום מקום. לא נמאס לחזור על אותה התבכיינות? אם גאיידמק עשה משהו לא חוקי, עדיף שזה יטופל. אם לא אז יראו שהכל זה האשמות שווא.
 
זה טיפשי

מישהו מאיתנו מכיר אותו אישית??זה שהוא נותן לבית"ר ולספורט בוחטות של כסף לא עושה אותו חף מפשע,לכן מעצבן אותי הביטחון הזה של אוהדי בית"ר שרודפים אותו,הלוואי שהוא באמת נקי ושהוא ימשיך לתרום לספורט,אבל המשטרה מכירה אותו הרבה יותר טוב מכל אחד מאיתנו.
 

kakoon pt

New member
אני מגיע מעמדה לא אובייקטיבית

בכל זאת, לי זה נשמע מגוחך שארקדי צריך להלבין סכומים כאלה - כאשר הוא תורם מיוזמתו האישית סכומים גדולים יותר.... מוזר ומעציב
 

שחר .ו

New member
איך כתב המעריץ מספר אחד שלו בפורום

"ארקדי הוא אחד האנשים הכי מחושבים ומתוחכמים אשר ראיתי מעודי!" say no more... עכשיו הוא שוב הודיע שהוא עוזב את הפועל ירושליים ומקים קבוצת ביט"ר בכדורסל, נו, אתה רוצה להמשיך לקנות את הבולשיט הזה , אז שיהיה לך בתאבון.
 

שחר .ו

New member
אני אנסה לתרגם

ארקדי תורם מיוזמתו סכומים גדולים+ ארקדי הוא מחושב ומתוחכם= ארקדי תורם סכומים גדולים בגלל שהוא מחושב ומתוחכם ויש לו אינטרס סמוי (שמתחיל להיות גלוי בימים האחרונים). לא יודע איך זה בארצו של הדוד סם אבל בישראל יש שילטון חוק שאני מאמין וסומך עליו (אם כי על צורת ההתנהגות של חלק מאנשיו במגרשים קצת פחות), לא ברור לי איך אדם אינטילגנטי כמוך קונה את הבולשיט של רדיפה וכו', אני לא מהסס לאמר שהייתי שמח אם הוא היה קונה את הפועל במקום בית"ר אבל לרמוז שכל החקירות הם קונספירציה של השלטון \ המשטרה \איגוד השופטי\ יעקב שחר זה ילדותי ומגוחך.
 

hanaorb9999

New member
שחר לעניין, זאת רק המלצה להעמיד לדי

ן. המשטרה תמיד תמליץ להעמיד לדין כדי לחסות תתחת שלה, ולהצדיק את כל השעות שהם חקרו אותו. מכאן ועד להוציא אותו אשם הדרך ארוכה מאד. הרשעות בדברים כאלה יכולים לקחת הרבה מאד זמןף ובעל ממון כמו גיידמרק יוכל לצאת מזה כנראה עם קנס גבוהה מאד. חוץ מזה שהפרקליטו לדעתי לא תקבל את חוות הדעת של המשטרה.
 

kakoon pt

New member
אפרופו ראיות של המשטרה

אם הוגש נגדו כתב אישום וישנן ראיות לכאורה שהוא הלבין כספים... איך לעזאזל נותנים לו לצאת בכלל מהארץ?? הלבנת כספים היא אחת העבירות החמורות שישנן! אז רק לי כל העניין הזה נראה כחרטא אחת גדולה?
 

hanaorb9999

New member
ולמה המשטרה מדברת דרך העיתון

ולא עם הבנדם. איך היה מרגיש בניזרי אם את המשטרה היה מודיע כל חלק בחקירה לעיתון לפני שהיא מודיע לו???????? הוא היה דואג שיעופו הרבה ראשים במשטרה. יש דרכים לחקור בנדם וזה לא עניינו של אפחד. המשטרה רוצה לחקור את גיידמארק שתחקור אותו ולא תדליף לעיתונאים כל מה שנוח להם. שחר אתה מוזמן לצטת אותי, לא יהיה עם החקירה הזאת כלום, ובמקרה שיהיה משהו זה יגמר בכופר שגיידמרק ישלם כדי לא לעמוד למשפט. לא יהיה משפט.
 

kakoon pt

New member
נסה לתרגם זאת למישהו אחר

תראה לי היכן בדיוק כתבתי על "רדיפה/לרמוז שכל החקירות הם קונספירציה של השלטון \ המשטרה \איגוד השופטי\ יעקב שחר"?? גם ה-"קטנה" הזו על התנהלות ארה"ב לא ברורה לי (הישראלים יותר ישרים מהאמריקאים?)... כל מה שכתבתי עד היום על ארקדי זה, שלדעתי (מבחינת מבט עסקית) הוא אדם מתוחכם - ושיש מצב שאנשים תורמים מתוך טוב לב ורצון לעזור (וככל הנראה זה נשמע תמהוני וגובל בפשע בארץ
) לזולת. אגב, אני רק הבעתי דיעה אישית בנידון - אתה כמדומני, "סגרת" את עסקת לבייב/סגול/"עגיב התפרן" כמה וכמה פעמים כאן תוך "קבלת מידע אישי"
 

שחר .ו

New member
ידע אישי?

מה אני היועץ של לבייב, הדבר היחיד שאני יודע עליו וגם כתבתי עליו מעבר לפרסומים בתקשורת זה שעגיב תפרן ואין ספק שההערה הזו מאוד קשורה לנושא של הדיון. תתבגר.... לעצם הדיון- כשאתה רומז (ולא כותב, תדייק) משהו כמו "לי זה נשמע מגוחך שארקדי צריך להלבין סכומים כאלה - כאשר הוא תורם מיוזמתו האישית סכומים גדולים יותר.... מוזר ומעציב" אתה בעצם רומז שאתה מפקפק בהמלצות על המשטרה ובמסקנות שלה, ותקן אותי אם הנני טועה. אומנם זה לא בטקסט עצמו אלא סוג של סאב טקסט אבל גם עיוור היה יכול להבחין בכך. ולגביי ארקדי, מעניין שאתה מתייחס לכל ההצהרות שלו כאל "מהלך מחושב ומתוחכם" אבל התרומות שלו שמלוות במסיבות עיתונאים, רעש גדול ומופעיי יחצנות מגיעות מטוב לב ורצון לעזור לזולת.
 

kakoon pt

New member
לא רמזתי דבר

כתבתי שהעסק הזה נראה לי מגוחך ומוזר - כי ישנם כאן כמה דברים אשר לא מסתרים לי כאן לפי קו מחשבתי! זה שהוא אוהב פרסום זה דבר ידוע - אבל זה עדיין לא פשע.
 

שחר .ו

New member
לפחות ממה שקראתי בתקשורת

ולא על סמך "ידע אישי" האשמה בה חשוד גאידמק היא הלבנת הון ושיבוש חקירה, לא פרסום וחשיפת יתר. אולי פה בעצם השתבש משהו ב"קו מחשבתך".
 

kakoon pt

New member
וואלה?

נו טוב, מזל שיש לי אותך כדי לסדר לי את המחשבות. בוא נסיים את השירשור העקר הזה - כי אני מסתמך אך ורק על הגיון אישי בנידון, אם הוא פשע - מגיע לו עונש... מקובל עליך?
 

Pharell

New member
גם לי זה נשמע מוזר

ומה שעוד יותר נשמע לי מוזר, זה למה שהוא ילבין כסף בבנק בישראל ואז יבוא לגור כאן?הוא לא יכל למשוך את הכסף ממדינה אחרת? הרי בישראל יש את הסיכוי הכי גדול שיעצרו אותו. לא צריך להאמין לכל דבר שכתוב, צריך לדעת לשאול את השאלות הנכונות
 

kakoon pt

New member
מילא אם היו מאשימים אותו

בהלבנה של כמה מיליארדים... אבל הסכומים שעליהם מדובר, פשוט קטנים עליו ולא היגיוניים
 
למעלה