אז מה שלומכם????????
כל פעם אני המומה מחדש ממידה 40 במכנסיים. אתמול קניתי לי בגדים לבנים להנחת התפילין של בני בכותל תדעו לכם שאמא של חתן בר מצווה מרגישה כמו כלה
יש כאלה מבצעים בקניונים שזה פשוט עוול לא לקנות (ובחיי שעברתי ממש גמילה לאחרונה) אבל עכשיו יש סיבה למסיבה. אז בין קניות הבשר והירקות והפירות לחגים מצאתי זמן גם לפנק את עצמי בהנאה לצבוע שיער, לקנות בגדים להנות מהשפע שהיקום שולח לנו. כל בוקר אני מברכת על הצעד הנפלא שעשיתי למען עצמי אבל האמת בחנויות בגדים אני מודה עוד יותר. משתפת את המוכרות בסיפור שלי וכל פעם מרגישה שאני נותנת תקווה לעוד משהו כי תמיד המוכרות לוקחות טלפון ומעבירות ללקוחות , למשפחה לחברים וזה כ"כ כיף ומרגש מחדש. ואם כבר אז תדעו שבאור יהודה יש קניון מקסים של עודפים, המחירים ממש מצחיקים ויש שםיחסית מגוון גדול של חנויות למידות גדולות. אז מי שבאמצע התהליך ובא לא לפנק את עצמו שווה. תודה שאתם כאן יום טוב שמחה
כל פעם אני המומה מחדש ממידה 40 במכנסיים. אתמול קניתי לי בגדים לבנים להנחת התפילין של בני בכותל תדעו לכם שאמא של חתן בר מצווה מרגישה כמו כלה