אז מה קורה מחר?? תנאי גלישה טובים מאוד (כך אומרים באתר החרמון), ואנחנו, שני סנובורדיסטים עם ציוד נוסעים לראות אם זה נכון. מתכננים לצאת מוקדם מנתניה. מי מצטרף/ת??