אז מה קורה מחר??

erezkatz

New member
אז מה קורה מחר??

תנאי גלישה טובים מאוד (כך אומרים באתר החרמון), ואנחנו, שני סנובורדיסטים עם ציוד נוסעים לראות אם זה נכון.
מתכננים לצאת מוקדם מנתניה. מי מצטרף/ת??
 

Dani174

New member
אנחנו שניים שעולים בחמישי

אבל נשמח מאוד אם תשתף חוויות ממחר, כי אנחנו קצת חוששים שהתנאים לא יהיו טובים מספיק.
תהנו!
 

Mr MAG

New member
5 זה מוקדם?


מתכנן לצאת מהמרכז סביבות 2....
 
למעלה