אז מה עושים

Paranoid Eyes

New member
אז מה עושים

ביום צום זה, כשאני בחופש, חום אימים.. אין לי פה מזגן כרגע.. מישהו (אליהו) הציע לי קוביות קרח.. אבל זה מעלה לי אסוציאציות
יש למישהו הצעות?
 

NeTa141

New member
אממ..

עושים אמבטיה קרה... ודואגים שיהיו טראקים בחדר אמבטיה! ובאותו אפשר גם לישון באמבטיה.. הכי כייף להרדם באמבטיה קרה עם טראקים!!!!!
 

Paranoid Eyes

New member
אלי הסביר לך כבר למה.

ילדונת.. שיגעת אותי ילדונת הרסת אותי.. ילדונת.. את מאור עיניי ילדונת את לי כל חיי... להלהלהלהלהה
 

NeTa141

New member
חחחח זו לא הייתה כל כך הכוונה שלי..

אבל אם ככה יצא... אז סבבה! יהה איך מתאים לי עכשיו מה שאמרתייי.. אבל כרגע יצאתי כבר מהמקלחת ואין לי כוח שוב להכנס חחח לא נורא בערב... טוב כאן אני אשתוק... לא כזה מעניין מה עובר עליי חחח
 
למעלה