אז מה עובר על הפורום שלנו?

אדנית

New member
חשיבת אדנית טיפוסית:

ישנם כל מיני טיפוסים. יש טיפוסים שמתאים להם לצאת שבועיים ולהתחתן, יש טיפוסים שמתאים להם לצאת שמונה חודשים ולהפרד. בדיוק כמו שלי מתאים לנסוע עם חברשלי לעשות את חוצה ישראל ולך מתאים לעשות את חוצה עזריאלי-ארנה-רננים. ויש טיפוסים, שאחרי שני דייטים יודעים שזה זה, ורוצים לחלוק עם כל העולם את התלהבותם. אני רוצה להבין רגע זה, אנשים שיושבים *ליד* מחשב ומדברים שעות עם זרים, זה נורמלי? אנשים שמשתפים את כל העולם בקורות יומם בבלוגים, זה בסדר? למה שרשור "שברו את ליבי אחרי שתי פגישות" זה בסדר ו"מצאתי את אהבת חיי אחרי שתי פגישות" זה לא בסדר? גמלי לא היה מתאים מישו שמפרסם הודעה בפורום, אבל לי גם לא מתאים מישו שמפרסם שירים בחרוזים. אז אני לא אעביר ביקורת לא על זה, ולא על זה. אבל כשאתה בוחר לרדת רק על אחד מהם, זה גזר טיפוסי.
 
אמממ...

רק אתמול כתבת בפורום אחר ברשת על אחד שעושה לנו רע כשהוא כותב אצלנו וברוטר, ועל אחרת שלא מקשיבה להערות שלי על פיסוק בהודעות...
 

אדנית

New member
אם אתה לא רואה את ההבדל,

אני אצטרך לארגן לך מפגש עם צנצנת ג'ייקובס ירוקה מלאה. זה לא הנקודה של "לרדת" על אנשים, אתה יודע שבזה אני האחרונה שראויה להטיף, בייחוד לא לגזר. אלה הנקודה שבשרשורים מדכאים כולם שולחים חיבוקים ובשרשורים מאושרים כולם דואגים להחזיר את האדם למציאות. ביחוד כשלא ידועה לנו המציאות, אולי הבחורה התלהבה מזה? לך תדע. לך תדע ואל תלך באמצע שיחות!
 
לזה אני מסכים

לא יפה להעביר ביקורת צינית על אנשים וביחוד לעיני כל הפורום, כמו שלא יפה ליבש מישו שנמצא בעננים או להעליב מישי שנמצאת בשיא הדכאון, גם כשאתה חושב שהם קצת פאתטים. וגם לא הגיוני שהמבקר הציני יעיר ליבשן וההיפך.. וסורי על ההברזה, אבל היה לי מפגש דחוף עם מר ג'יקובס. הירוק. ואחר כך ערבית, ובכלל, זה לא המחשב שלי אז לא נעים (ועוד כשאני משנה את ההגדרות.. בשביל מה הוא צריך את חלון MSN בכניסה?!)
 
בסדר,

אין לי כח להסביר לך שוב למה התכוונתי. והייתה דווקא נחמדה ההסקה שלך שאני צבוע (אגב, למעלה הסברת לי שאני טיפוס פסימי, עכשיו ההתקפה עברה למישור שאני טיפוס צבוע?? כי כבר לא הבנתי מה הגזר הטיפוסי אומר) שמייבש אחד כן ואחד לא. למרות שהיה נחמד לו היית ממשיכה בניתוח הרדוד שלך - למה פעם אני מייבש אנשים שאני לא מכיר ופעם לא, ואיך בכלל הגעת לזה (ואני דווקא זוכר מלא ירידות שלי גם על מקרים שונים ב180 מעלות)- הרי בשני המקרים אני ממש לא מכיר את הנפשות הפועלות, לא?? אבל תמשיכי לעשות ניתוחי אופי ולכתוב דברים לכאורה בשמי. מרשה לך. אני כבר נשבעתי בליבי שיותר לא אריב או אתפרץ על אנשים מול כל הפורום. תרגישי בנוח גם להגיד עלי דברים יותר גרועים, לא אחזיר, מבטיח.
 

אדנית

New member
אנחנו כבר בסדר.

עכשיו שאני מבינה את האי הבנה שיצאה מדברי, כאילו רק גזר נוהג כך, אני מוצאת את ההודעה שלך (לא זאת, זאת שמתחת לאדנית הטיפוסית) מאוד מחרחרת ריב, וחבל. אז תשתה קפה אחי, ותעורר. אתה החתן.
 
למעלה