אז מה עובר על הפורום שלנו?

סיקסטי

New member
אז מה עובר על הפורום שלנו?

איפה הימים שהיו דיונים ברומו של עולם , איפה השירשורים ששולטהייס ועציץ החליפו מהלומות וירטואליות? איפה הימים שהרציונליזם הקר שלט? וכי עתה , הדיונים הכבדים פינו מקומם להשתפכויות נרגשות , לריקודים מסביב למדורת השבט , להצעות נישואין אחרי פגישה שניה ... הכצקעתה?
 
זה הכל בגלל מישו אחד.

אחד העם אחד. וגם בגלל הפורום הסוסיאלי. לאפחד אין יותר כוח להשקיע בפורום הרציני. אין לנו על מי להשען. משענת הקנה הרצוץ נשברה כבר מזמן מזמן.
 
כן, נהיה משעמם שם.

היום אני כבר מתקשה להאמין שפעם הייתי יושב שם שעות על גבי שעות. נראה בנאלי... ואגב הזה מפורים שהתלהב שם אחרי דייט שניים עם מישי- אז כל כך רציתי לייבש אותו, זה היה פשוט שרשור אידיוטי. כאילו הוא בכתה ו' שמתאהב פעם ראשונה ורץ לספר לכל החבר'ה. מסכנה הבחורה שעוד לא הבינה מאיפה זה בא לא. (ותדמינו איזה שוס זה- שאתה חושב לילה שלם איך לזרוק מישו, ואז פותח ת'פורום ורואה שהמישו הזה כבר חושב איך להציע לך נישואין. אחח, בנים..)
 

בחור אא

New member
שוס לבנות...

בטח, אתן כל כך נהנות נראה לי מלזרוק אותנו, ואם זה עוד מישהו שממש מעוניין? זה בכלל טוב!
בחור שנמאס לו...
 

אדנית

New member
חשיבת גזר טיפוסית.

מי אמר שהיא רוצה לזרוק אותו? אם הפורום הזה עשה לך משו רע, זה שאתה אוטומטית פסימי כלפי אנשים ומערכות יחסים. עד כאן פינת הפסיכולגיה עם עודף של גרוש. בקרוב, תצטרכו לשלם לי גרושים כדי לשמוע את חוות דעתי.
 
לא הבנת אותו כמדומני

הגזר רצה לומר שהרי יש אפשרות (בכלל לא קטנה, הרי מתוך כמה פגישות יוצא משהו טוב?) שהיא לא בדיוק התלהבה כמוהו... (והשרשור שלו היה באמת דבילי), ואז היא פותחת את הפורום ורואה כמה הוא התלהב, איך היא אמורה להרגיש? בקיצור, אני חושב שאת מסכימה איתי שלהחצין רגשות, אפילו בעילום שם, זה לא הדבר הכי משובב נפש לצפיה.
 

סיקסטי

New member
וגם אם היא הייתה חושבת שזה

'אולי שווה בדיקה' , זה לא היה ממש מעודד אותה. וכדברי הגזר, זה היה נשמע כמו התאהבות חד כיוונית של מתבגר רווי חצ'קונים וחשק בלתי ממומש.
 

סיקסטי

New member
מצחיק. בתיכון

תמיד הייתי יושב מקדימה. חברים שלי היו צועקים לי :"סיקסטי ,סיקסטי" , וכשהייתי מפנה ת'ראש - הם היו צועקים "סיקסטי, תסתובב!". טוב, במציאות זה היה יותר מצחיק/עצוב.
 
חשיבת אדנית טיפוסית-

'אני מכירה את כל העולם, ויודעת כל אחד בדיוק מה הוא חושב ולמה הוא מתכוון' מתי תביני כבר שאת לא?? ועכשיו הסבר לפסיכולגים ולכל קוראי המחשבות למינהם: שאני יוצא עם מישהי שתי פגישות בערך, לא הייתי הכי שמח לדעת מה היא חושבת על הקשר מול כל העולם. אולי אני בכלל לא חושב על הכיוון שלה?? אולי בכלל היא לא התאימה לי מהתחלה?? לקרוא כזה דבר היה עושה לי רע מאוד- איך אני עכשיו אגיד לה, הרי ברור שהיא תפגע?? (וההוא שם כבר דיבר על חתונה..) מה עוד, שאני לא הייתי שמח לצאת עם ילדה קטנה שמתאהבת אחרי שתי פגישות ועוד רצה לספר על כך לכל העולם. הלו, אנחנו ילדים גדולים!! בקיצור, רגשות תשמור לקשר, לא לפורום. בטח במקרה שברור לך שהיא גם קוראת את אותו הפורום- ולחלוטין לא בטוח שהיא חשה כמוך.
 
ואגב, שארז יכנס לפורום

ויראה את מה שרץ פה, נשמתו תתחלחל. הוא נראה לי לא יבין מי זה הילדים המבעיתים שמנהלים כאלו דיונים מוזרים עם קודים משונים מאין כמוהם, וכל זה בפורום שלו.
 
למעלה